Botar mungbönor cancer?

Inlägg #1: Postat: 2001-10-18 19:13:00
Stefan Whilde
Hur brukar du göra för att få tag i information, Svante? Internet, bibliotek, alternativa läkarböcker, butiker som är inriktade på kostföring, vidsynta läkare och dietister, vittnesmål osv. Mvh Whilde
Inlägg #2: Postat: 2001-10-18 23:31:00
Svante
Jo, jag vet att det finns många olika sätt att få information på men nu är det så att jag har en specifik fråga till just dig. Du skrev såhär i din artikel: "Utanför Sveriges gränser är det vedertaget att dessa bönor kan ha en läkande effekt. Det finns dokumenterat och behandlingen borde därför vara försvarbar som ett alternativ." Min fråga är: Vilken dokumentation syftar du på i dessa meningar?
Inlägg #3: Postat: 2001-10-23 12:08:00
Stefan Whilde
Hej igen, Svante. För att forskningsunderlaget ska vara tillfredsställande för dig, krävs att du söker upp den på egen hand. All forskning är subjektiv och påverkad av de som beställt resultatet av forskningen. Jag upprepar: Sök på nätet om mungbönor. Du finner det du vill finna. Mvh Whilde
Inlägg #4: Postat: 2001-10-25 00:40:00
Svante
I skolan fanns det vissa som kom med en godispåse, höll fram den och frågade "Vill du ha godis?" Svarade man "Ja" så ryckte de undan påsen och sade "Gå och köp godis då!". Jag tror att du var en av dem, Stefan Whilde, men påsen du nu viftar med är tom och godisbutiken har slagit igen för länge sedan.

Din vägran att tala om vilken dokumentation du menar visar med all önskvärd tydlighet att du inte har något att komma med.
Inlägg #5: Postat: 2001-10-25 19:58:00
Stefan Whilde
Svante, Svante, Svante. Är du ute efter att förkovra dig, drivs du av ett genuint intresse, eller vill du bara leta upp något att hacka på och gnälla över? Om ditt intresse är genuint så finner du vad du söker. Lägg nu manken till och gör lite av jobbet själv. Mvh Whilde
Laddar...