Köp blaskan, jävla snålstroppar!

Inlägg #1: Postat: 2001-10-18 13:44:00
Juanita Zanetti
Det här är är helt sant, stockholmaren är en egoist. Det står en killa varje dag på universitetet och säljer tidningen och med tanken på hur många som går förbi honom borde han kunna köpa sig ett slott. Snålisar, det är vad de är. Sen är tidningen väldigt bra.
Inlägg #2: Postat: 2001-10-18 14:35:00
Hamid Sarve
Faktum heter den i Gbg, tror jag
Inlägg #3: Postat: 2001-10-18 20:10:00
miriam
det känns verkligen skönt att du ändrat åsikt, för jag vill minnas att senast för bara några veckor sedan tyckte att människor med missbrukarproblem skulle få EN och endast EN chans av samhället och sedan skylla sig själva...
Inlägg #4: Postat: 2001-10-19 08:06:00
Michael Korell
När den här typen av diskussioner kommer på tal framstår plötsligt jättemånga som himmelskt generösa och välvilliga. Många anser sig inte ha så råd att dagligen vill bidra med slantar till tiggare, musikanter och försäljare på gatan. Jag tror de flesta bidrar till behövande på ett eller annat sätt, men folk prioriterar olika.
Inlägg #5: Postat: 2001-10-19 11:37:00
snål sthlmare
Jag går förbi minst 6 hemlösa/uteliggare varje dag. Ibland köper jag Situation Sthlm, ibland slänger jag en slant i den gamla cola-kartongen som står vid fötterna på en uteliggare. Jag beundrar verkligen de som engagerar sig mer, men för de flesta blir det nog som för mig: man ser för många varje dag för att orka engagera sig.
Inlägg #6: Postat: 2001-10-19 11:37:00
carin, snål sthlmare
Jag går förbi minst 6 hemlösa/uteliggare varje dag. Ibland köper jag Situation Sthlm, ibland slänger jag en slant i den gamla cola-kartongen som står vid fötterna på en uteliggare. Jag beundrar verkligen de som engagerar sig mer, men för de flesta blir det nog som för mig: man ser för många varje dag för att orka engagera sig.
Inlägg #7: Postat: 2001-10-19 20:22:00
exec7171.info
Fan va löjligt. Låt dem dö istället, att köpa deras fåniga tidningar är konstgjord andning.
Laddar...