Den perfekte sängkamraten

Inlägg #1: Postat: 2009-02-04 23:33:00
Sunny
Tack Janne: Det låter som beröm i alla fall?
Inlägg #2: Postat: 2009-02-05 10:27:00
ArHo
Den blonda dottern:
Mamma,mamma, i dag var jag bäst i klassen.
Jag kunde räkna till 14.
Beror det på att jag är blondin?
Mamman: ja, det är därför.

Nästa dag

Dottern:
Mamma, mamma,
Idag var jag bäst i klassen.
Jag kunde alfabetet ända till g.
Mamman: ja, det är därför.

Nästa dag

Dottern:
Mamma,mamma, idag hade vi gymnastik och jag hade mycket större bröst än de andra flickorna.
Mamman:
Nej, det är för att du är 23 år och de andra bara 7....
Inlägg #3: Postat: 2009-02-05 14:25:00
Sunny
ArHo: Jag förtod piken fast den var rasande kul:Vi behöver alla få skratta ibland.
Inlägg #4: Postat: 2009-02-05 18:32:00
ArHo
#3 Sunny, har haft fullt upp med skjutjärnsjournalisterna Peter och Janne, tuffa grabbar, men sisådär med sins kommentarer. Nåväl älskade barn av din tid, min lilla story var i princip skriven rakt ut i luften utan baktankar. Men visst, en sådan blondin som sängkamrat vore säkert mumma för många.
Inlägg #5: Postat: 2009-02-05 18:42:00
Janne B
Men ArHo / VERKAR hon inte lite klent begåvad i förhållande till din smak och dina kvalitetskrav ;-
Inlägg #6: Postat: 2009-02-05 19:19:00
ArHo
#5 Janne, alldeles för ung och obegåvad för min smak, därför syftade jag på andra som inte bryr sig om vad de kostar på sig.
Inlägg #7: Postat: 2009-02-06 20:23:00
Sunny
ArHo:Du fick mig att tänka på den här:
-Nej jag vill inte gå till skolan i dag,snyftar dottern.
Mamman:-Vaför då? -Jo barnen mobbar mig.
-Du får gå i alla fall: att skolka löser inga probelm.-Vill inte snyftar dottern.Varpå mamman sliter av henne täcket o säger: du är i alla fall snart 50 år o rektor!!!
Inlägg #8: Postat: 2009-02-06 21:19:00
ArHo
#7 Sunny, den var hur kul som helst, så jag fick skratta när jag som bäst behöver det, efter Ingers helt sjuka angrepp mot mig i eftermiddags. Hur hon kan förvandla något till sådana hemskheter om min person, som gjorde mig helt paff. Visst vet jag att hon kan vräka ur sig lögnaktiga saker men i det här fallet slog hon alla rekord.
Inlägg #9: Postat: 2009-02-06 23:48:00
Sunny
ArHo:Jag vill inte skrämma dig men att få den stollan efter sig ger nya insikter i hur elak en förvirrad människa kan vara.Du skulle se lite hon skrivit till /om mig så inser du att du kommit lidrigt undan.Å andra sidan vet alla här om det så ingen bryr sig o du ska heller inte ödsla tid på henne.Det finnas mycket roligare saker att skriva om o livet är ganska kort!
Inlägg #10: Postat: 2009-02-07 00:03:00
ArHo
#9 Sunny, det var tack vare Inger jag åkte bort ifrån detta forum. Min start blev överrumplande genom att jag skrev helt oskylldigt en artikel utan minsta baktanke, mest för att rätta till ett uttalande som Billy Butt hade gjort som jag ansåg vara lite förhastat. Billy var så fin, att han inte anklagade mig för någonting för min artikel. Men vem satte klorna i mig och beskyllde mig för både det andra i negativ bemärkelse om inte Inger Olsson och andra hakade på, kanske med all rätt för mitt språk var allt annat än rumsrent när jag besvarade all kritik.
Laddar...