Jag är glad över att känna till mina rötter

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2009-01-30 18:10:00
Sunny
Janne,ArHo ,Leif Arne o Martin:Ingen normal människa kan väl uppfatta mig som ett offer efter att ha läst någonting av mig???? När jag tog kontakt med pappa som vuxen för att få veta saker om min familj var det ju jag som var den starkare.Han var en patetisk återfallsförbrytare som inte åldrats särsklit vackert.
Förresten: Är den där lobbygruppen öppen för gamla tanter tro??? Har ni bestämt hur länge vi får ha kvar våra pennor eller tangentbordvi som passerat 60 o inte har vett att mata duvorna i parken? Är det förmildrande omständigheter att jag varje dag hänger ut talgbollar på olika ställen i trädgården?
Inlägg #22: Postat: 2009-01-30 18:24:00
Martin Ekdahl
#21. Sunny. Jag föredrar att inte uppfatta människor som offer. Du har absolut ingen anledning att tro att någon har rätt att göra det. Jag var tagen och gripen av att läsa din blogg och uppfattar det som en styrka att vara rak och öppen om sitt liv. Vad det gäller lobbygruppen så är du hjärtligt välkommen. Men först måste du godkännas av vår allsmäktige pater, Janne.
Inlägg #23: Postat: 2009-01-30 18:37:00
Sunny
Martin:Nej jag tycker det är kränkande att kalla någon annan som man inte ens känner för offer om de inte är i närheten av en sådan status.Offerollen har aldrig passat mig. Jag ska anöska hos vår Janne om tillträde i klubben: det ligger ju i tiden med tvåkönade föreningar
Inlägg #24: Postat: 2009-01-30 19:19:00
ArHo
#21 Nej! Sunny jag har svårt att se dig som ett, däremot en kämpande kvinna som försöker göra sitt bästa av de omständigheter du under livets gång tvingats utstå. Du för en ädel kamp för tillvaron helt enkelt som du kan göra med känsla och kraft men kanske med en liten tår i ögat ibland, för det är inte lätt att vara människa om nu någon vill påstå det. Visst finner jag en överdrift hos Inger, jag vet av erfarenhet hur förryckt hon kan bli, t.o.m. utan motiv dessutom som jag sannerligen inte jublade över.
Inlägg #25: Postat: 2009-01-30 19:32:00
Sunny
Tack ArHo: Visst sörjer oxå jag ibland över livet men det är över saker som ingen av oss kommer undan. Att vi blir sjuka: att Min Käre har så lite liv kvar o ofta kommer en längtan efter min döda lilla flicka över mig.Allt sådant kommer vi inte ifrån ifall vi inte dör väldigt unga.Min pappa slutade jag sörja för en envighet sedan:jag hade knappast låtit honom umgås i min familj i 20 år om jag inte försonat mig med vad han var.jag berättar det sama varje gång en ung flicka skriver till min blogg:Nej du kommer inte att vara så här ledsen hela livet:Ditt liv är inte förstört o det är inte din skuld utan lägg skulden på förrövaren där den hör hemma.Kan jag trösta o ge nytt hopp till bara ett fåtal våldtagna så är jag glad.
Inlägg #26: Postat: 2009-01-30 21:44:00
ArHo
Martin och andra som vill se ett gäng av videos som huvudaktörer är UFO i alla möjliga sammanhang, när,var och hur när de har filmats av vakna personer.
Länk: translate.google.se
Inlägg #27: Postat: 2009-01-30 22:07:00
ArHo
Försök även med detta, som finns en hel med inlägg om UFO som man blir förbluffad utav.
Länk: translate.google.se
Inlägg #28: Postat: 2009-01-30 23:03:00
Sunny
Inger:letar du i dag kommer du inte närmare än skogskyrogårdens minneslund. Vill du kissa på pappas grav vore det sannolikt kö dit men då Änkan fick höra om lillsysters planer kremerade hon gubben!Får jag fråga vad du hade tänkt ha min pappas papper för? Du o andra har letat säger du.
Du vill mig absolut inte väl men tänkte du verkligen försöka lägga ut dessa i många stycken djupt personliga dokument på nätet för att göra mig o mina syskon illa? Betänk att vi fick hela våra liv dissikerade vid de där rättegångarna.Det verkar lågt till o med från dig.
Inlägg #29: Postat: 2009-01-30 23:16:00
Janne B
"Allsmäktig pater" Oj vad jag stigit graderna på några timmar. VISST är Sunny en självskriven medlem i ett gäng som inte dömer andra men hjälper och stöttar så många andra. Trots att Sunny och jag är så oerhört olika människor p g a olika uppväxt mm - så har jag aldrig fått ett hårt ord av henne på över fem år.Vi har accepterat varandra med råge på 50 mils håll! SALUT
Inlägg #30: Postat: 2009-01-30 23:29:00
Sunny
Jo jag skulle skälla ner dig ifall du missade dina hälsokontroller! O då skule jag snart stå utanför din dörr:
Inlägg #31: Postat: 2009-01-31 11:45:00
ArHo
Klicka gärna på videos i övre rampen för att få se när Länk: translate.google.se
jaktpiloter jagar UFO som inte finns menar många.Ja,ja!
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...