|
Inlägg #221: Postat: 2009-01-16 13:24:00
|
|
Leif-Arne |
#220 Du får ta och gasa runt lite extra så ni får fart på AGW´n däröver.
|
| |
|
Inlägg #222: Postat: 2009-01-16 13:34:00
|
|
Bongo Bongo |
Ser hellre att vi kastar skit på varandra och håller oss till ämnet.
|
| |
|
Inlägg #223: Postat: 2009-01-16 14:00:00
|
|
ArHo |
#220 CMO, jag förstår vad den kylan haft för inverkan på dig. Du är tydligen på väg att få hjärnhinneinflamation som din kommentar till mig bevisar. När det är så kallt ute så skulle du ha en pälsmössa på skallen men det är ju redan försent märker jag som sagt var, på dina kommentar.
|
| |
|
Inlägg #224: Postat: 2009-01-16 14:12:00
|
|
ArHo |
Jag har alltid undrat över om vissa människor kan vara födda elaka? Inte vill jag tro att det skulle vara sant. men i fallet CMO så vete tusan om han inte är ett levande bevis på ondskan. Det finns fler som upplever CMO som elak, emedan jag ser hans åkomma som en självhävdelse och därutav framstår han som en omogen och barnslig typ.
|
| |
|
Inlägg #225: Postat: 2009-01-16 14:36:00
|
|
Bongo Bongo |
Bussiga Klubben, ArHo? Hata på, helt ok för mig men håll dig för fan till ämnet och sluta flumma ut som något jävla syra-offer på en tysk rockfestival 1976. "Hawkwind bitte".
|
| |
|
Inlägg #226: Postat: 2009-01-16 17:20:00
|
|
ArHo |
#225 Bongo, nu får du förklara dig! Förstår inte ditt påhopp, undrar om du inte slår mot någon annan? Jag har inte sagt ett ont ord till dig och varför skulle jag göra det?
|
| |
|
Inlägg #227: Postat: 2009-01-16 19:41:00
|
|
Bongo Bongo |
Ok, ArHo, fattar att du hatar själva signaturen CMO, det här är ju nätet så personen vet du inget om han inte informerar dig. Här fejdar alltså olika nick med varandra och det är ofta hårdhandskar på etc. Men vi kan ju i alla fall försöka hålla oss inom ämnet. Här, till exempel, så tar vi heder och äran av varandra pga olika syn på konflikten i mellanöstern, det ockuperade palestina, det förlovade landet,transjordanien eller vad fan man nu vill kalla det. Men vi gubbar inte omkring i de svenska provinserna. Om ni nu vill ta det i en till lämplig artikel tillhörande tråd så är det helt ok och jag lovar att komma in och sprida ljus över olika landskapskaraktärers defekter och tillkortakommanden.:-
|
| |
|
Inlägg #228: Postat: 2009-01-16 21:40:00
|
|
Martin Ekdahl |
#227. Om jag får avvika från huvudtråden ett litet tag till Bongo: #210. Jag skall studera rael-länken förutsättnigslöst ArHo. Men jag måste varna dig. Jag är om än agnostisk en born realist inte raelist än alltså. #215. Janne. Den senaste istiden slutade förmodligen cirka 9500 f Kr. Därefter följde en gradvis och etappvis smältning av de väldiga ismassorna. Det är ju inte omöjligt att en större smältning orsakade en period av översvämning. Det verkar rentav troligt. Att människor levde i Västerbotten under denna tid är mycket möjligt eftersom det var rätt varmt i Skandinavien då. Perioden kallas "Mesolitikum". Det finns god forskning om Syd- och Västsverige från denna tid men mycket lite från Norrland.
|
| |
|
Inlägg #229: Postat: 2009-01-16 21:45:00
|
|
ArHo |
#277 Bongo, först och främst vill jag ta dig ur den villfarelsen att jag skulle hata CMO, jag hatar aldrig någon överhuvud taget. Visst, Bongo håller jag med om att tjuvnyp ges när det passar in. I mitt fall kan jag svara med samma mynt men på ett sakligt och på ett något sånär rumsrent sätt. Det var länge sedan jag gjorde rena personangreppen på någon, bara för att jag själv vill slippa sådana tilltag. Du har avslöjat dig själv att kunna skriva på ett schyst och ärligt sätt som hedrar dig, vilket du vinner på i längden.
|
| |
|
Inlägg #230: Postat: 2009-01-16 21:50:00
|
|
Martin Ekdahl |
Det finns fyra belagda kulturer i Västsverige ungefär från denna tid: Fosna-Hensbackakulturen i Norge/Västkusten, Sandarnakulturen från trakterna i närheten av Göteborg, Lihult/Nösvetkulturen i Norge/Västsverige samt Erteböllekulturen i Sydostskandinavien.
|
| |
|
Inlägg #231: Postat: 2009-01-17 19:23:00
|
|
Bongo Bongo |
#228. Ha, ha, försök inte, din fixering vid CMO kan bara mäta sig med mina egna dårfinkerier. Skillnaden är att du försöker gömma dig bakom någon sorts fejkad mysgubbeimage. Alltid kul när CMO tar ledigt från kneget i Langley och delger oss neo-conversionen av saker och ting men ovidkommande gubbslurj klarar jag mig utan. Men naturligtvis så har du en viktig roll att spela i denna internetpjäs. Jag älskar dig, ArHo :-
|
| |
|
Inlägg #232: Postat: 2009-01-17 21:20:00
|
|
ArHo |
#231 Bongo, mysgubbe eller inte, spelar ingen roll egentligen, men detta har jag inte tänkt på att jag skulle kunna vara en mysgubbe? Men med ett undantag att jag säkert framstår som sådan när jag träffar mina barnbarn. Min bild av dig har jag svårt att precisera, förvisso påminner du mig om de unga arga, säkert med all rätt" mycket är på tok i vårt samhälle. Det är fint att du har humor i allafall, utan den står man sig slätt.
|
| |
|
Inlägg #233: Postat: 2009-01-17 23:14:00
|
|
Martin Ekdahl |
#231. Detta torde var den största av pjäser:
|
| |
|
Inlägg #234: Postat: 2009-01-19 11:27:00
|
|
arga gubben |
Orsaken till allt ont är de fundamentalistiska islamisterna!....... Tänk om det ändå är så?
|
| |