Inlägg #1: Postat: 2009-01-05 16:57:00
|
Janne B |
"Total sammanhållning", i vilken skrift har du lånat det uttrycket. Invandrare är av hundratals slag och håller inte ihop mer än släktvis!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2009-01-05 17:11:00
|
CMO |
Varför finns det inga sämre betyg än "Riktigt dålig"? Den här artikeln är vämjelig. Det enda positiva med den är att den visar hur korkade nationalister kan vara.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2009-01-05 17:14:00
|
ArHo |
#1 Janne, poängen ligger i det hela är av ren avundsjuka t.ex på de libaneser jag känner, hur högt de håller fanan för sitt land och folk. Visst kan man undra över varför de inte åker tillbaka till sitt förlovade land. Men det är inte så enkelt när de har rotat sig i vårt land. Egentligen var det de som gav mig uppslaget att skriva om svenska folkets splittring som de har mycket svårt att förstå. Man skall ha klart för sig att vi är ett beundransvärt folk vi svenskar för vår godhets skull i första hand, men politiskt är det lite si och så med, precis som det är med den politik som förs i alla andra länder får man förmoda.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2009-01-05 17:19:00
|
ArHo |
#2 fint CMO att du avslöjar dig själv, vem som är mest korkad!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2009-01-06 10:23:00
|
ArHo |
#4 Hur är vissa som skriver på detta forum programerade egentligen, jag tänker då på hur vansinnigt angagerade eliten är av mellanösternkrisen. Ja ni får ursäkta mig att jag kallar det fanatism att älta något som ingen har en vettig lösning på. Enligt vi andra som ser en skylldighet i att lösa vårt lands egna problem ser ett löjjets skimmer i hela Hamasdebatten som inte leder till något annat än att hävda skrivarens suveräna förmåga att visa hur duktig och kunnig han är, det kan ingen av er förneka i det sk gamla gardet som markerar sina fri och rättigheter genom att trycka ned andra skribenter i skorna helst. Personligen finner jag detta som exstremt omoget och barnsligt i sandlådenivå om nu ingen redan har upplyst er om detta i er bekantskapskrets, så känns det skönt att upplysa er om att så går resonemanget på stan om Sourze.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2009-01-06 10:23:00
|
ArHo |
#4 Hur är vissa som skriver på detta forum programerade egentligen, jag tänker då på hur vansinnigt angagerade eliten är av mellanösternkrisen. Ja ni får ursäkta mig att jag kallar det fanatism att älta något som ingen har en vettig lösning på. Enligt vi andra som ser en skylldighet i att lösa vårt lands egna problem ser ett löjjets skimmer i hela Hamasdebatten som inte leder till något annat än att hävda skrivarens suveräna förmåga att visa hur duktig och kunnig han är, det kan ingen av er förneka i det sk gamla gardet som markerar sina fri och rättigheter genom att trycka ned andra skribenter i skorna helst. Personligen finner jag detta som exstremt omoget och barnsligt i sandlådenivå om nu ingen redan har upplyst er om detta i er bekantskapskrets, så känns det skönt att upplysa er om att så går resonemanget på stan om Sourze.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2009-01-06 10:51:00
|
ArHo |
Jag vill poängtera för dig CMO att en barnsligare person har jag aldrig varit kontakt med bortsett småbarnen i sitt oförstånd. Dina regelrätta person- angrepp ber jag dig sluta upp med på det bestämdaste. Det finns ingen annan som visar ett sådant hat och förakt mot mig som du gör och hur skall jag besvara dina personangrepp tycker du? Visst jag kan använda samma omogna stuk som du gör, men någon måste visa på att detta här duger inte lägre och därutav ber jag dig än en gång lägg ner din verksamhet!
|
|
Inlägg #8: Postat: 2009-01-07 15:38:00
|
ArHo |
Helt fantastiskt hur rätt man har om svenska folket, om de som skriver på Sourze är representativa för vårt land. Om så är fallet, bor en jude eller en muslim i varje svensk.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2009-01-08 08:55:00
|
Per W |
Betyg på "artikeln" : 5 soptunnor.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2009-01-08 08:58:00
|
Per W |
En komisk groda av många: Citat: " Engelska genforskare tror sig kunna ta fram en metod att avgöra om personer med samma efternamn kan vara släkt med varandra". Funkar inte metoden om man har olika efternamn????
|
|
Inlägg #11: Postat: 2009-01-08 10:28:00
|
ArHo |
#10 Att du tillhör den svenskfientliga skaran på Sourze är ju ingen nyhet, därutav din föraktfulla kommentar om denna artikel. Sedan att du inte förstår artikelns andemening är ju din vanliga orsak i brist på ett rörligt intellekt som inte minst din nästa kommentar är ett klart bevis på. Du borde skriva på Facebook eller på någon annan barnsite.
|
|
Inlägg #12: Postat: 2009-01-08 14:14:00
|
Per W |
"svenskfientlig" är ett tramsord, som "toknationalister" sprider omkring sig. Löjligt. SEX soptunnor.
|
|