Inlägg #1: Postat: 2008-12-10 22:57:00
|
Jenni i Malmö |
Good stuff.... :Jenni
|
|
Inlägg #2: Postat: 2008-12-11 02:13:00
|
apel |
Grymt bra, haha. Fyfan det är dig, själv, ditt liv och världen ska man väl också hinna rädda om det ska va värt att va stolt över.. bra med perspektiv. men det värsta är att jag tror att jag redan är aldeles för insnöad på att alltid va fascinerad o bla bla. pressbyrån kanske inte ens Kan göra mig lycklig. Vad gör man då? damn.. bra artikel.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2008-12-11 11:51:00
|
wasabilicious |
vem vet, det kanske är asmysigt att stå i en doft av bake-off kanelbullar och dricka automatkaffe i en t-baneuppgång hela dagarna. läsa gratis tidningar, käka meze-wraps till lunch och färdigpackad plastmat till middag, inte tänka så mycket och sen bara vara ledig och fri när man är ledig utan krav på att hela tiden vidareutveckla sig själv, piffa till sitt cv med nya välgörenhetsentrepenörsuppdrag och fundera på hur lång tid den där marulken kommer behöva förberedas och om den passar till rena bordsduken i granitgrå på köksbordet till middag...eller blir det lite väl grått kanske...
äsch you get my point...
men det vore kul att få en kommentar från en pressbyrånknegare...
|
|
Inlägg #4: Postat: 2008-12-11 13:11:00
|
ArHo |
#3 "asmysigt" som var det roligaste med ditt inlägg. När blev "as" sköna? Men det finns en annan tolkning av det uppkomna ordet asmysig, man skulle kunna tänka sig att "as" är en förkortning på öknamnet "aschlet" som många upplever som en mysig del av kroppen där ryggen byternamn. Då kunde man få ett nytt uttryck på kuppen som torde bli, "rumpskön" eller lite mer bonnit "rumpaskön"
|
|
Inlägg #5: Postat: 2008-12-11 14:16:00
|
peter_ |
ArHo på väg ut? I endera eller båda betydelserna?
|
|
Inlägg #6: Postat: 2008-12-11 14:39:00
|
ArHo |
#5 Peter, folkhumorn är ett måste som är ständigt på ingång. så att jag skulle vara på väg ut. är helt fel. Men annars mår du bra?
|
|
Inlägg #7: Postat: 2008-12-11 14:47:00
|
peter_ |
Ok, men du kände tydligen för att, helt apropå, börja diskutera om stjärtar, så man undrar ju...
|
|
Inlägg #8: Postat: 2008-12-11 15:01:00
|
CMO |
#5/ Han hängde visst mycket på QX tidigare. Eller "hängde" kanske är fel ord?
|
|
Inlägg #9: Postat: 2008-12-11 17:12:00
|
ArHo |
#7 Peter, jag får beklaga att ditt intellekt inte hänger med.
|
|