Vem tror på den offentliga debatten?

Inlägg #1: Postat: 2008-11-25 18:30:00
JosefBoberg
Så sant som det är tänkt/skrivet, verkligen... Kolla på hjärntvätt hjärnförsmutsning
Inlägg #2: Postat: 2008-11-25 19:31:00
KalleR
Josef, när överhögheten tar till orda handlar det oftast om vad de vill att vi skall tycka och tro. Det är gement att även journalister blir lika hjärntvättade som vilka människor som helst. Ett konkret exempel på detta har vi här på Sourze i form av CMO,0 han är dresserad att förolämpa folk, någon annan förklaring finns inte när det gäller honom. Om CMO,0 är dum på något sätt, nej inte nödvändigtvis för att vara hjärntvättad, felet är att han fallit offer för lögn och bedrägeri, men detta får han själv svara på hur det har gått till.
Inlägg #3: Postat: 2008-11-25 20:13:00
CMO
#2 ArHo, det ska jag gärna göra. Vilken "lögn" vill du att vi ska börja med?
Inlägg #4: Postat: 2008-11-25 20:45:00
GunnarL
CMO, Är det inte på tiden att Du åtminstone försöker höja debatten till den nivå, där Du skriver NÅGONTING som åtminstone närmar sig konstruktiva åsikter?
Inlägg #5: Postat: 2008-11-25 20:57:00
Janne B
Jag måste hålla med Gunnar L. Jag anser att du CMO hör till de mest begåvade och kunniga här därför borde du skriva på en helt annan nivå än det du presterat på sista tiden.Det för absolut ingenstans att tjafsa om ArHo med Kalle R. Det är bara rundgång. Sätt upp egna höga mål för din medverkan här CMO och håll dig till dem, deltag inte i gyttjebrottningen. Ragnhild kan du inte heller ändra på. Men det finns en person som du bombsäkert kan ändra på så att du blir nöjd...
Inlägg #6: Postat: 2008-11-25 21:16:00
KalleR
Hej! Janne och Gunnar, visst är CMO,0 för begåvad för att hålla på och tjafsa med mig om jag är Arho, skulle inte tro det att jag har något gemensamt med Arho mer än att han kanske också är Stockholmare och förresten vad spelar det för roll vad man kommer ifrån. Jag vill se detta forum som ett öppet och hjärtligt dito utan en massa larv, för vi är väl ändå vuxna människor som kan skoja med varandra utan att vara plump tycker vi alla förmodligen.
Inlägg #7: Postat: 2008-11-25 21:34:00
KalleR
Jag trivs med alla här på Sourze, för att ni är människor som vill säga någonting, var och en av er kommer med lite guldkorn som förgyller och vem bryr sig till den milda grad att få rätt i sina åsikter personligen ser jag att våra åsikter inte förändrar någonting egentligen, möjligtvis vårt personliga ego men inte mycket mer än så. Visst är det ett intressant forum hur vi betraktar samma sak men har våra egna idér om sakernas tillstånd som faktiskt är lärorikt på sitt sätt. Synd bara att det inte är fler som hoppar in och skriver av sig en stund.
Inlägg #8: Postat: 2008-11-25 21:45:00
CMO
Jag tjafsar inte med KalleR om att han är ArHo, det har jag redan bevisat/konstaterat därmed har jag också bevisat att han ljög om sin identitet. Det är upp till red. om de vill ha honom här numera vi vet ju hur det gick förra gånge. Jag bara assisterar med att hålla rent från allehanda dårar som ArHo och Tiwaz.
Inlägg #9: Postat: 2008-11-25 22:02:00
KalleR
CMO,0 du har missat en avgörande fråga som du borde utveckla ingående och det handlar om demokratiska fri och rättigheter. Som jag inte vill förstå med dig, är att du föredrar ett slutet samhälle allt talar för att så vill du ha det. Själv föredrar jag dess motsats som de flesta normala människor föredrar. Även vår redaktör förmodar jag?
Inlägg #10: Postat: 2008-11-25 23:43:00
CMO
#9 Jag föredrar att Sourze slutet för tokstollar som du. Diskussioner funkar nämligen bättre om deltagarna har högre IQ än de har skonummer. Samhället vill jag dock inte stänga någon ute från, det är du och Nazihilda med flera som har såna böjelser.
Inlägg #11: Postat: 2008-11-25 23:44:00
CMO
"... är slutet..."
Laddar...