Ni kan vara lugna!

Inlägg #1: Postat: 2001-10-15 16:45:00
Frida Berglund
Tack! Jag är så förbannat trött på alla anklagelser...
Inlägg #2: Postat: 2001-10-15 16:52:00
Marcus P
Du har missat poängen. För min egen del skiter jag fullständigt i vem som vinner tio papp. Det jag tycker spelar roll är innehållet i den artikel som vinner. Därför tycker jag att klagomål på enskilda skribenter är att börja i fel ända. Istället borde man avskaffa "mest lästa"-priset. Det skulle möjligen ge Sourze:s skribenter ett incitament att skriva lite andra saker emellanåt. Jag återkommer med ett eget inlägg i frågan. Mvh
Inlägg #3: Postat: 2001-10-15 17:18:00
Michael Lundahl
Det är inte första gången som flk öppnar käften och beklagar sig utan att ha kollat hur det egentligen ligger till. Personligen funderar jag på om inte en del människor är lite sotis på att du får sådant genomslag på ett så "ologiskt" sätt. Jag vet att jag är det... men jag skulle inte få för mig att missunna dig din publik. :
Inlägg #4: Postat: 2001-10-15 18:02:00
nihilisten
det är ju ännu värre.
motivlöst.
Inlägg #5: Postat: 2001-10-15 18:16:00
Lena
Exakt vilket datum inföll den regeln och publicerades på Sourze?
Inlägg #6: Postat: 2001-10-15 19:02:00
sophia
När fick du reda på den regeln? Men det är ingen fara, kom igen om sex månader. Om inte annat kan du ju uppdatera igen!
Inlägg #7: Postat: 2001-10-15 21:31:00
Juanita Zanetti
Det betyder att du helt kan strunta i stilen. Det är inte enbart pengarna det handlar om, Fridas artikel behöver inte ens ordet "fitta" i rubriken. Varför då slänga in det? Jag tyckte att den var men just rubriken var lite patetisk.
Inlägg #8: Postat: 2001-10-15 23:44:00
Christian
Men Frida och Helena - Ni har ju varit med så länge här att ni visste vilket krig det skulle bli. Det är ju itne första gången den här debatten rasar... Personligen tycker jag att de skulle pusha för betygsättning som syntes vid rubrikerna för det hade bidragit med något mer än utropstecken och könsord.
Laddar...