Inlägg #1: Postat: 2008-10-08 01:26:00
|
Sofia Larsson |
Det är ju lite skillnad på Idol och Sourze. Det sistnämnda utvecklas ju hela tiden av muntergökar, sura gubbar/tanter eller vad de nu kan tänkas vara. Det gör ju inte Idol, de kör samma koncept år efter år. Riktigt trist!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2008-10-08 10:04:00
|
Janne B |
SOURZE har alla tänkbra utvecklingsmöjligheter beroende på vilka som vill medverka här.Men här finns ju också sabotörer! Konkurrensen är oändligt mycket större än för ca 7 år sedan då S startade. DÅ fanns inte många duktiga Bloggare, nu finns de i tusenden. Det finns flera hjälpmedel att hitta dem. Men för de av oss som inte vill jaga på WWW är Sourze fortfarande ett fynd.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2008-10-08 19:16:00
|
GunnarL |
2/ Hej Janne, men jag anser fortfarande att det gamla forumet var mycket mer skrivvänligt och översiktligt än det här. Men det är tydligen ingen som bryr sig om att antalet läsare och skribenter har minskat radikalt sedan man bytte modell. Att man sedan har kommentatorer som Kent Katt varför stängs han inte av? gör ju inte saken bättre. T.o.m. Arho var bättre än den här fjollen. Han var åtminstone rejält dum i huvet - Kent Katt är uteslutande en menlös pajas!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2008-10-08 22:26:00
|
Janne B |
HEJ GUNNAR/ Ja jag fattar absolut inte varför Kent Katt får härja fritt med sina pajaskonster. jag skulle ha stänt av honom efter en månad. Sedan skulle han ha fått meritera sig för att komma in igen. Han artiklar är avstängda!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2008-10-08 22:29:00
|
Janne B |
Jag saknar mycket att det inte längre går att skriva verser med enkla rim.
Ibland´fick jag ju till det riktigt bra. / Jag tror att ganska många nya har tittat in här de senaste månaderna men sedan försvunnit lika fort...
|
|
Inlägg #6: Postat: 2008-10-08 22:39:00
|
Sunny |
Jag är en stor läsare av både vanliga rim o den stora poesin men jag kan inte ens rimma till julklapparna.Jag brukar säga att någon måste vara läsare oxå!!!
|
|
Inlägg #7: Postat: 2008-10-08 22:39:00
|
CMO |
#5 Då finns det i alla fall en klar fördel med det nya systemet, det är resistent mot nödrim. Skojar bara
|
|
Inlägg #8: Postat: 2008-10-08 22:40:00
|
Janne B |
CMO Det ingår absolut i dina rättigheter att skoja med mig....Ja
|
|