Den verkliga agendan bakom EU

Den här tråden diskuterar artikeln Den verkliga agendan bakom EU.
Inlägg #1: Postat: 2008-09-24 16:00:00
Valdemar J
Snacka om att mala med bred pensel. Jaha, och nar skall EU - som inte ens kan fa igenom en konstitution - transformeras till "en varldsregering styrd pa totalitart satt"?
Inlägg #2: Postat: 2008-09-25 14:32:00
Per W
Konspirationsteorierna står som spön i backen. Först var det kosttillskott, nu det här...oj oj oj
Inlägg #3: Postat: 2008-09-29 11:33:00
Blackie
Ja, det är mycket obekvämt att ta reda på hur långt det gått. Sen så är det oftast väldigt svårt för oss vanliga "Svenssons" att förstå hur tankegångarna går hos "eliten", efter som vi själva är näst intill okapabla att tänka i dom banorna. Med det sagt, så måste jag ändå påpeka att ingen hitills har kommit med någon konstruktiv kritik rörande dom fakta som lyfts fram i denna artikel. Enbart gnäll som jag själv tror är grundat ur att informationen är "obekväm". Hade så bra som möjligt och tack för informationen Michael!. Själv så vet jag att man först måste förstå sig på ett problem, för att kunna lösa det!.
Inlägg #4: Postat: 2008-09-30 11:09:00
Valdemar J
Blackie vet inte vad han/hon talar om. 1 Manga anvandare har kommit med kritik av Michael Delavantes artiklar, bade konstruktiv och mindre konstruktiv sadan, men Delavante nedlater sig aldrig till att bemota kritik i nagon form. Kanske har hans kritiker fel, men det ar i sa fall upp till Delavante att overtyga dem om detta. Det struntar han i, sa varfor odsla tid pa att formulera balanserad kritik av hans pastaenden? 2 Om du anser att Michael Delavante, av alla manniskor, ger sken av att vara insatt och kunnig i de amnen han skriver om och har originella ideer darvid, samt tror att kritiken av hans ariklar bottnar i att informationen skulle vara "obekvam" for hans kritiker, kan jag inte gora mer an att beklaga att dina informationskallor haller en beklagansvard lag standard.
Inlägg #5: Postat: 2008-11-18 15:02:00
Tiwaz
Valdemar J/ Känner du till Valdemar Valerian och hans Matrix I-VI, en vetenskap om paradigm? Eller Noam Chomsky, eller David Icke, eller Alex Jones eller, eller så säg lugnt och stilla: "Plz God help me to keep my mouth shut until I know what I am talking about" Lägre standard än mainstream media finns inte för de är styrda av just eliten.
Inlägg #6: Postat: 2008-11-19 06:32:00
Valdemar J
Att jag skulle hämta all min info gällande internationell politik från mainstreammedia är rent önsketänkande från din sida. Fast å andra sidan är det väl så ni kommer fram till de flesta av era teorier.
Laddar...