Inlägg #1: Postat: 2008-09-22 22:08:00
|
Pia K |
Ja, det går bra att du misstänker det. Beundrat och beundrat är väl att ta i, men jag har tyckt Fadde hållit fast vid Linda Rosing i alla väder, det tyckte jag var bra gjort!
Sen undrar vad du tror att vi har offentliga personer till, om vi inte får titta på dem? Tittar vi har vi inte ett eget liv? Alla försöker väl ha ett eget liv, gör inte du det. Om du har det , varför är du i så fall intresserad och varför tror du den här sidan finns? För matematiska övningar? Jag hävdar att vi vet inte mycket om varandra. Vi är inte alla gånger den vi tror, inte du inte jag och inte var Fadde den jag trodde. Men- det spelar ju 0 roll i det långa loppet. Artikeln skrev jag för just det jag sa i den.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2008-09-22 22:10:00
|
Pia K |
Kan tillägga , att jag är väl dum i huvudet som tyckt Fadde verkat en bra människa, för jag känner ingen annan som har den meningen. Och nu tycker inte jag det heller!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2008-09-23 01:38:00
|
Billy Butt |
Problemet med Pia K är följande: 1 Hon kastar sig på datorn och skriver artiklar utan att ens fundera över vad hon skriver... hon gillar att se sitt namn i tryck... någon substans finns sällan i hennes artiklar. Och Lars Nilsson har rätt - Pia K lever mycket på det hon läser i skvallerpressen. Hon har troligen aldrig satt foten i Spy Bar och hon har med störst sannolikhet aldrig träffat Fadde Darwich. Pia K är rent utsagt en person som skriver "skit" - ursäkta Pia - men så är det. Och när hon skriver skit blir hon upprörd om hon får kritik för skiten hon skriver. Hon behöver sklaffa ett liv utanför löpsedlarnas värld.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2008-09-23 09:51:00
|
Janne B |
Skit o skit bäste Billy. Sådant gör att det växer bättre på våra åkrar. Det tycks stimulera verksamheten här också...
|
|
Inlägg #5: Postat: 2008-09-23 11:40:00
|
Mahria |
"Och när hon skriver skit blir hon upprörd om hon får kritik för skiten hon skriver." Ha ha, billy, den är inte du den rätte att säga! Få slingrar sig, som en orm, mot kritik som du gör! Du häver även ur dig diverse hot, mot de som kritiserar dig och det har jag inte sett någon annan göra här på Sourze!
|
|
Inlägg #6: Postat: 2008-09-23 12:28:00
|
Pia K |
Hej Mahria!
jag tycker du är en jädrans gullig person! :
|
|
Inlägg #7: Postat: 2008-09-23 12:33:00
|
Billy Butt |
Vad du inte vet om mig Mahria är att jag tar alltid till mig konstruktiv kritik. Men trams bryr jag mig inte om... och för det mesta är vad du skriver bara "trams" och när det gäller Pia K. skriver Jag bara sanningen, och när sanningen råkar vara att Pia K skriver skit här på Sourze då skriver jag det.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2008-09-23 12:35:00
|
Billy Butt |
Pia K är en av de mest mediapåverkade personer jag sett under mina 5 år som Sourzeskribent. ta till exempel hennes senaste artikel om fadde Darwich... hon har inte läst hans bok, men ändå byggt en uppfattning om honom... genom media... förrivärlden brukade folk som Pia K tro att allting som stod i tidningar var sant bara för att det stod i tryck.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2008-09-23 19:56:00
|
Mahria |
"...hon har inte läst hans bok, men ändå byggt en uppfattning om honom...genom media..." Aha, billy, så du menar att man KAN bygga sig en uppfattning med hjälp av en självbiografisk bok? Hmmm, undrar om någon kommer att skriva en bok om dig, för DEN skulle vara helt sanningsenlig, eller hur? Hånskrattar nu!
|
|
Inlägg #10: Postat: 2008-09-23 20:03:00
|
Mahria |
Ho ho, detta blir "bara bättre och bättre"..,"sanningen"? Haa, skaffa dig liiite trovärdighet, INNAN du refererar till begreppet sanning!
|
|