Upplösning av en dröm

Inlägg #1: Postat: 2008-09-02 05:52:00
Inger Olsson
forts/ däremot har jag svårt att förstå varför reklamen på Sourze sprängs in mellan rubrik, ingress o text. Här blir reklamen dessutom helt malplacerad: "Hur kreditvärdig är du?"
Inlägg #2: Postat: 2008-09-02 09:55:00
Janne B
Ja Inger/ Är gammal man därtill lite darrig med musen så kommer det upp extra reklam för kontaktlinser, tandblekning o allt annat. Tröttsamt, tröttsamt - över hövan tröttsamt!
Inlägg #3: Postat: 2008-09-05 10:03:00
memuero
Hej Inger. Ja fattas bara att reklamen ska poppa upp mellan styckena också, eller varför inte efter var och vartannat ord. Det skulle nog inte Janne ha något emot, jag menar han skulle inte se någon avsevärd skillnad. Tack Inger för din kommentar. Roligt att den här dikten gav dig en och annan bild// Catherine
Inlägg #4: Postat: 2008-09-06 05:05:00
Inger Olsson
Catherine: Jag ska nu ge mig iväg o blir borta en längre tid. Men just till dig vill jag säga 1 att du är en av de få på Sourze som slipar på dina texter. Som ger dessa tid o får de levande. Även om jag inte alltid förstår varför du fetmarkerar vissa ord/rader 2 Du är ung men har redan en insikt som är större än ord. Du vågar leva. Närma dig det som du även inte förstår. Och det med ödmjukhet. 3 Jag blir alltid lycklig när jag stöter på en konstnär som förstår att ordet "rörelse" ytterst inte handlar om något konkret påtagligt utan är ett vida begrepp.
Inlägg #5: Postat: 2008-09-12 16:29:00
memuero
Hej Inger. Tack tack för dina fina ord! Vill påpeka att det inte är jag som "fetar" orden det sker av sig själv, se även andras dikter och att jag faktiskt inte är så pur ung... snarare medelålders : // Med K Catherine
Laddar...