Inlägg #1: Postat: 2008-08-12 23:58:00
|
Billy Butt |
Jamen Ramona han är INTE Generalkonsul i Ghana... det hade du kunnat kontrollera innan du skrev din text. Jag har tidigare anklagad dig för att inte alltid ha koll i dina texter, men du har alltid påstått att du har det... varför slog du inte upp Sveriges Konsulat i Ghana innan du skrev artikeln? Det här tar ju luften ur hela din text... Jag hoppas du har bättre koll när du skriver dina böcker !
|
|
Inlägg #2: Postat: 2008-08-13 15:01:00
|
Ragnhild Blücher |
Ramona: Eftersom Billy är afrikan, så är han faktiskt trovärdig i den här frågan. -Bolin verkar ha lämnat över konsulatämbetet till någon annan !
|
|
Inlägg #3: Postat: 2008-08-13 15:48:00
|
Ramona Fransson |
Jag skriver att han har undertecknat sin artikel med titeln Generalkonsul i Ghana. Jag berättar också att min styvfar ringde UD och de inte hade en aning, men ville ha uppgifter om Habil Bolin. Vem har inte koll?
Förresten är det just svindlare han är, vilket jag också skriver om. Slog aldrig tanken dig, att det var det jag ville ha fram? Jag gör inte gällande att jag vet om Habil är GK eller inte, jag gör gällande att Habil Bolin utger sig för att vara det, vilket Habil Bolin gör.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2008-08-13 16:22:00
|
Ragnhild Blücher |
Mitt huvudbudskap var att Billy är född i Afrika, och att han sannolikt vet mer om intrigerna därnere än vad du gör. -Du trodde ju att Billy var etniskt äkta irländare, så varför skulle du veta något om Ghana ?
|
|