|
Inlägg #1: Postat: 2001-10-12 13:42:00
|
|
sus |
Du skriver att debatten är partisk och enkelspårig. Jag tycker att ditt inlägg känns partiskt och enkelspårigt. Kanske för att det inte framgår vad du har för faktisk kunskap att grunda dina påståenden på.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-10-12 13:42:00
|
|
sus |
Du skriver att debatten är partisk och enkelspårig. Jag tycker att ditt inlägg känns partiskt och enkelspårigt. Kanske för att det inte framgår vad du har för faktisk kunskap att grunda dina påståenden på.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-10-12 14:21:00
|
|
elisabeth |
Kan inte du sluta missionera? Du har blivit hjälpt av homeopatin - fine. Jag har inet blivit det.
Låt mig få ha mina illusioner om sjukvården i fred och låt själv bli att utnyttja den om du känner för det.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-10-18 00:19:00
|
|
Svante |
Upp till bevis! Vilken dokumentation om mungbönors effekt är det du menar? Jag tror inte ett ögonblick på den effekten men om du berättar var jag kan läsa om bönornas effekt mot cancer så skall jag göra det så kan vi diskutera den sedan. "sus" har redan frågat samma sak utan att få svar men jag frågar igen: Vilken kunskap grundar du dina påståenden på?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-12-07 11:59:00
|
|
Christian |
Visst, mungbönorna lär väl inte gjort nån sjukare. Men frågan är om man ska få utnyttja en person som håller på att dö, bara för att tjäna pengar? Kolla tex kvacksalverilagen.
|
| |