Heliga kor

Inlägg #1: Postat: 2008-07-30 17:46:00
Degen
Ragnhild/
Slafsade ihop det här under en lugn arbetstimme och har således inga ambitioner på att vinna SJP eller ens få tillhöra din parnass. Det finns säkert stavfel här och var och därtill såg jag nu att jag skrivit att fotbolls-VM för damer spelades i år vilket är helt fel.
Inlägg #2: Postat: 2008-07-30 17:47:00
Degen
Ledsen om jag gått in och sänkt nivån här på Sourze, men i o m att jag inte gick in djupgående på något av mina exempel, saknade slutsatser samt inte ens ifrågasatte mig själv i texten så trodde jag att det hela skulle tas med ett kar salt.
Inlägg #3: Postat: 2008-07-30 17:48:00
Degen
Slutligen så är jag självklart en amatör det trodde jag i min enfald var lite av vitsen med den här sidan, men en som tacksamt emot tips från er "proffs", så speciellt arrogant tycker jag inte att jag är.
Väl mött och ha det king - tjingeling
Inlägg #4: Postat: 2008-07-30 17:58:00
CMO
Degen, Bry dig inte om Ragnhild aka Brunhilda aka Nazihilda, hon är vice driftkucku här. ArHo är ordinarie.
Inlägg #5: Postat: 2008-07-30 17:58:00
ArHo
#3 Degen, Ragnhild ville bara påvisa att alla som skriver på Sourze begår gramatikaliska fel, som egentligen inte är så mycket att haka upp sig på, vi förstår ändå i de flesta fallen vad vi läser om.
Inlägg #6: Postat: 2008-07-30 18:20:00
GunnarL
#2/ Degen, Du har definitivt inte sänkt nivån på Sourze genom Din artikel! Tvärtom - den är riktigt bra, även om jag personligen inte håller med Dig i allt! För övrigt är det svårt att sänka nivån sedan ArHo började skriva här - den är redan i botten!
Inlägg #7: Postat: 2008-07-30 19:52:00
Ragnhild Blücher
Bry dig inte om CMO, Dregen. Ingen lyssnar på hans dumheter ändå. Vi talar ingresser samt dispositioner, och skiter fullständigt i grammatiken på den här nivån.
Inlägg #8: Postat: 2008-07-30 19:56:00
Ragnhild Blücher
CMO är däremot en oförskämd amatörjävel, som sänker nivån här på sourze. Förlåt om jag tog justin case för Dregen, utan det är givetvis endast - och då menar jag verkligen endast - CMO:s fel att den konstruktiva kritiken är så sällsynt.
Inlägg #9: Postat: 2008-07-30 20:19:00
Inger Olsson
Ragnhild Blûcher: ur ett journalistiskt formperspektiv tog jag texten med "en nypa salt" men konstaterade ett mustigt språk. Jag tycker du tar i lite för mycket. Vad jag förstår är det killens första artikel här. Vad jag kan se har han talang att utvecklas. Det kommer med tiden. Då är det värre med dem som har skrivit här i flera år o som fortfarande gör nybörjarfel i alla dess varianter. Så coola ner! Basta.
Laddar...