|
Inlägg #21: Postat: 2008-07-31 11:54:00
|
|
Pia K |
Jag kände en gång en man, som frågade varje gång han ringde, vilket ljud han hörde i bakgrunden. Först förstod jag inte vad han menade- men nu förstår jag. Han trodde att det var någon annan där, när han var borta. Det räcker ju för en hel livstid.
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2008-07-31 11:55:00
|
|
Pia K |
Jag kände en gång en man, som blev jättesur om han inte fick följa med till extrajobbet varje morgon. Jag förstod aldrig varför- men nu förstår jag.
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2008-07-31 12:52:00
|
|
Inger Olsson |
16 Snällt är det ju i n t e att vara medveten om könssjukdom o överföra det. I vissa fall även straffbart. Fast kondylom, könsvårtor kan man ha länge utan att veta om det. Så ibland kan det nog vara svårt att veta vem som smittat vem. Bäst är ju att skydda sig vid även nya förh. eller ta reda på hur länge sen den hade ett sexuellt förhållande. Och då inte bara direkt samlag...
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2008-07-31 12:55:00
|
|
Inger Olsson |
forts/ Fast jag har aldrig hört ens ungdomar som beter sig så här om de har smittat varandra. Vanligtvis klamydia...
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2008-07-31 13:15:00
|
|
ArHo |
#20 Pia K, Robban, måste väl ha någon som stöttar honom också, så hårdhjärtad får man inte vara att inte bry sig och ta vara på, hur han känslomässigt upplever det, att du klankar på honom. Alltså på rätt sätt.
|
| |
|
Inlägg #26: Postat: 2008-07-31 13:18:00
|
|
Pia K |
Jag har i alla fall kontaktat redaktionen ang. din kommentar om min medverkan på sourze.
Att bli anklagad för saker jag inte gjort offentligt, har i alla fall jag svårt att ta. Det är ju sjukt att anklaga en person som bara värnar om sig själv och sitt liv.
|
| |
|
Inlägg #27: Postat: 2008-07-31 13:21:00
|
|
Pia K |
Man får inte binda en person till händer och fötter och vänta sig full uppmärksamhet hela tiden/ om man inet får det hämnas man. Risken är att den andra personen försvinner, både konkret och abstrakt.
|
| |
|
Inlägg #28: Postat: 2008-07-31 13:23:00
|
|
Pia K |
Vem ska då förstå mig, menar du??
Eller behöver jag ingen förståelse, eftersom jag varit gift, har haft ett jobb i 35 år, skött mina räkningar och mitt liv, har vuxna barn och barnbarn, varit frisk och gjort en massa konstnärliga skare på min fritid. Ska jag straffas då??
|
| |
|
Inlägg #29: Postat: 2008-07-31 13:25:00
|
|
Pia K |
Knappast vad Herr Rebell har hunnit med!
Jag är dessutom en konstnärlig och modig person!
Elisabeth Taylor har varit gift en 8 gånger. Var sätter det mig på skalan?? Jag har dessutom skött mina barn själv. De har blivit välartade idags dato.
|
| |
|
Inlägg #30: Postat: 2008-07-31 13:27:00
|
|
Pia K |
Nog om detta Robban och alla andra!
Man lär sig alltid något nytt i livet om man inte stagnerar! Jag vill utvecklas! Inte leva på en lögn!
|
| |
|
Inlägg #31: Postat: 2008-07-31 13:29:00
|
|
Inger Olsson |
Pia K: Ser att du skrev om Kondylom. Jag reagerade på RebellRobbans komm. 16 "Men inkubationstiden anges till omkring 2–3 månader men kan vara betydligt längre." "Om man varit fri från kondylom 4-6 månader är det sannolikt att vårtvirusinfektionen har läkt ut och att man inte är smittsam. Man kan dock bli smittad med en ny vårtvirusinfektion." LÄNK: www.smittskyddsinstitutet.se/sjukdomar/kondylom/
|
| |
|
Inlägg #32: Postat: 2008-07-31 13:31:00
|
|
ArHo |
Javisst, Pia då borde allt vara frid och fröjd för din del, men varför deta horn i sidan på Robban? har är säkert glad om du slutar att nämna honom och förmodligen vice versa eller hur. Livet måste gå vidare utan gnat på varandra så enkelt kan man lösa ert mellanhavande.
|
| |
|
Inlägg #33: Postat: 2008-07-31 13:33:00
|
|
Inger Olsson |
Pia K: CMO leder ändå ArHo: s hatlista. Du o jag är "endast" nr. 2 alt. 3. Finns ingen rättvisa i världen. ;- Fast vi ska snarare vara stolta över det... Yes!
|
| |
|
Inlägg #34: Postat: 2008-07-31 13:34:00
|
|
Inger Olsson |
Det är något konstigt med komm.fältet. Det skickas bl a iväg 2 g. utan att man tryckt. Fast "testning" håller väl på?
|
| |
|
Inlägg #35: Postat: 2008-07-31 13:40:00
|
|
Inger Olsson |
32 ArHo: nu ljuger du. Som vanligt. Det var RebellRobban själv som gick in i Pia K: s artiklar o trissade upp det hela. Det var då jag o bl a Kent Katt fattade o K K roade sig med att göra RebellRobban svartsjuk, vilket var enkelt. Sen började Pia K ge tillbaka. Jag tar ingen av de tu i försvar. Deras relation är deras. Men någon sanning bör man hålla sig till om man har obeserverat vad som har pågått.
|
| |
|
Inlägg #36: Postat: 2008-07-31 13:53:00
|
|
Pia K |
# bra att ni fattar! Jag fick skulden för Kent Katt också, trots att jag inte ens vet vem det är! Jag tackade bara för ett snällt inlägg! Så har det varit och då anser jag att det är något som inte står rätt till!!
|
| |
|
Inlägg #37: Postat: 2008-07-31 13:55:00
|
|
Pia K |
# Kanske du har glömt att logga in?
Inger, jag gillar dig!Det har jag också fått skulden för!! Men du har något visst ändå!!
|
| |
|
Inlägg #38: Postat: 2008-07-31 14:10:00
|
|
Inger Olsson |
Pia K: det sa min mor också ;- Nej, man måste logga in numera. Tack o lov!
Ja, om det var någon som tyckte det var roligt att göra RebellRobban svartsjuk så var det ju Kent Katt. Vem annars? ;- Men kanske är det så att om du slutar Pia K så slutar också RebellRobban? Att få honom att fatta att han befinner sig på ett offentligt forum förefaller meningslöst. Hänger du med?
|
| |
|
Inlägg #39: Postat: 2008-07-31 14:19:00
|
|
Inger Olsson |
forts/ Jag menar, ingen av er tu kan väl må bra av att era liv sådär bara hängs ut för allmän beskådning? Så någon av er måste ta initiativet.
|
| |
|
Inlägg #40: Postat: 2008-07-31 14:23:00
|
|
Inger Olsson |
forts/ Stryk sen 1 streck över det hela o gå vidare. Livet är så skönt! ;- För tillfället ser jag till min lille skalbagge i badrummet. Han har fått husrum hos mig. Så Passar sig inte ArHo så kan jag ju alltid ge lite extra gott till baggen. Fast loppor tror jag inte baggen föredrar. Men kanske... Man kan väl inte vanära en som skriver under pseudo?
|
| |