Inlägg #1: Postat: 2008-07-30 10:04:00
|
RebellRobban |
Så Pia K,är det bara kvinnor som har ett värde i din värld??? Sen va det gäller sanning å lögn kan jag bara säga att jag ser det jag ser å jag hör det jag hör å jag har fortfarande varesej glasögon eller hörapparat ännu.....
|
|
Inlägg #2: Postat: 2008-07-31 00:38:00
|
Pia K |
Jag kan bara säga att jag hör det jag hört och ser det jag sett som svar på den kritiken. Det är inte modernt att smyga med andra män hemma, när den man älskar är borta. För mig helt ogenomförbart, men fantasier är ju realistiska. Sen tycker jag att en person har rätt till sitt privatliv, utan att bli misstänkliggjord. Så akn det hända i en relation och det är just vad artikeln handlar om, relationer och singelliv.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2008-07-31 00:46:00
|
Pia K |
Om en person anser sig lurad i den ena relationen efter den andra, tycker jag att personen borde söka hjälp? Kanske problemet ligger hos personen själv?
I relationer kan förekomma mycken anklagelser. Det är nog vanligt- men enligt mig föga fruktbart.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2008-07-31 01:36:00
|
RebellRobban |
Du har ju en helt skruvad syn på en frisk relation.I en frisk relation utvecklas man tillsammans inte var å en på varsitt håll.Annars heter det väl inte att leva tillsammans.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2008-07-31 01:36:00
|
RebellRobban |
Stor mening att vara tillsammans ifall kvinnan kräver att hon MÅSTE få göra sina egna saker å mannen inte får träffa henne??? Då kör man ju me dubbla budskap.Då vill kvinnan både ha å inte ha en relation.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2008-07-31 01:36:00
|
RebellRobban |
Konstigt att mannen blir osäker å börja undra. Nääe,
tacka vetja kvinnor som är raka å ärliga å som säger precis vad dom tycker å tänker.En kvinna som inte har någe problem å snacka om allt.En sån kvinna känner man sej trygg med.Då slipper man sånt här jävla tjafs å skitsnack! Å såna kvinnor finns för jag har redan träffat dom så jag vet...
|
|
Inlägg #7: Postat: 2008-07-31 06:20:00
|
Pia K |
Du hade bråttom du Robban! I själva verket är det du som gör det som du anklagar andra för- och det snabbt! Singel- var ditt första meddelande. Nej, det finns orsak att det blir som det blir! Bara att du inte ser dn själv! För min del är inte relationer så. Jag var gift i 23 år sist. Det var ingen kafferast precis!
|
|
Inlägg #8: Postat: 2008-07-31 06:21:00
|
Pia K |
Du sjunger om fördomar. Du har de största fördomarna själv och drar dig inte för att sprida ditt budskap.
Är ditt liv perfekt? Varför har du de problem du har? är det omgivningens fel?
Anklaga på!! Det finns ingen omväg till lycka.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2008-07-31 10:09:00
|
RebellRobban |
Konstigt att man kallar sej singel när en relation är slut,fenito,över.Men det innebär inte att jag raggar upp å sätter på första brud jag ser som du tycks tro.Nääe felet är din fördomsfulla inställning du har till mej.Du känner verkligen inte mej det hör jag det!!!!
|
|
Inlägg #10: Postat: 2008-07-31 10:14:00
|
RebellRobban |
Jaa du Pia,det är väl inte mitt fel att det finns elaka å fördomsfulla människor här i världen.Eller varför tror du föreningar som Pappa-barn,Stulen barndom å Samhällets styvbarn mfl finns för??? För att alla dom tusentals människorna har fel???
|
|
Inlägg #11: Postat: 2008-07-31 10:14:00
|
RebellRobban |
Du verkar försvara staten med näbbar å klor,precis som blåögda svensson alltid gör.Du vet dom som går å röstar va fjärde år å sen gnäller i fyra år.Jag röstar inte å därigenom visar jag vad jag tycker å tänker om politiker å deras skitsystem.Skulle flera våga göra som jag så skulle vi tillsammans kunna förändra en hel del orättvisor här i sverige men ur många vågar?????
|
|
Inlägg #12: Postat: 2008-07-31 10:15:00
|
Janne B |
Robban 01.36 I dé friskaste parrelationer som jag sett så ger man varandra brett utrymme och tid för egen utveckling.Man stöder varandra och man gläds över varandras utveckling. DÅ har man något att ge varandra då man träffas. / Under en första förälskelsefas kompromissar man sig samman, nästan till utplåning, säger upp gamla bekantskaper osv. Men inom ett år måste man satsa på individuell uttveckling igen.
|
|
Inlägg #13: Postat: 2008-07-31 10:16:00
|
RebellRobban |
Nääe Pia k då ere väl lättare å ha en älskare som kommer å sätter på så fort du visslar,men du vet,jag har ett värde,å framför allt,jag är ingen knähund!!!
|
|
Inlägg #14: Postat: 2008-07-31 13:37:00
|
Pia K |
# en mycket dålig beskrivning av min person i alla fall. Tyder på mycket komplex.
|
|
Inlägg #15: Postat: 2008-08-02 04:42:00
|
RebellRobban |
Vem ere som egentligen har komplex?????????
|
|
Inlägg #16: Postat: 2008-08-02 04:43:00
|
RebellRobban |
Janne B,din åsikt för ju stå för dej men jag tycker som jag tycker va det gäller relationer,punkt!
|
|
Inlägg #17: Postat: 2008-08-02 08:57:00
|
Pia K |
Tack Janne, om du nu kommit med ett av dina fina inlägg! Utan att läsa det, kan jag säga, att jag är på din ljnje! I dina inlägg lyser omtanken och ärligheten samt mognaden hos en ödmjuk person.
|
|