|
Inlägg #1: Postat: 2008-07-28 17:50:00
|
|
Inger Olsson |
Amanda, om OM inte hade funnits hade nog varken du, jag eller den som uttryckte sig så, med sannolikt eg. självförakt, funnits? Var stolt över dina ärr. De har lärt dig något...;-
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2008-07-28 23:55:00
|
|
Pia K |
Intressant artikel. Det var aldrig ditt fel. Man kan också säga, att man inte kan anklaga någon egentligen. Anser jag.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2008-07-28 23:55:00
|
|
Pia K |
Intressant artikel. Det var aldrig ditt fel. Man kan också säga, att man inte kan anklaga någon egentligen. Anser jag.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2008-07-29 07:29:00
|
|
Inger-Sofia |
Hej.Du har tagit upp något som är viktigt att tala om.För det förekommer Hur mycket människor än blundar och ser bort.Så finns problemen kvar.Du talar om Att du först nu fått hjälp.Vad säger det oss för något Om vården Och vår syn på människor som har det jobbigt.Tack för att du tog upp och dela med dig av det du varit med om.Kram
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2008-07-29 07:30:00
|
|
Inger-Sofia |
..om vården Om vår syn på människor som har det jobbigt.TACK för att du tog upp och delade med dig av det du varit med om Kram
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2008-07-29 10:30:00
|
|
Inger Olsson |
Men Inger-Sofia: hur ont man i synnerhet kan göra en ung individ... Skulle DEN inte läxas upp sådär 5*5? ;-Det borde vara förbjudet att vara i närheten av växande individer om man inte kan hålla varken fingrarna eller käften i styr?
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2008-07-29 10:34:00
|
|
Inger Olsson |
Ta bara ett exempel, som faktiskt är vanligt förekommande idag. Du vet dessa föräldrar som vill så "väl" o så ska de tvinga sina tonåringar att få höra berättelser. Om allt förr. Så när ungen kommer o är kär så börjar den tala om allt. Då menar jag allt! Och avslutar med "så det du känner nu är inget nytt under solen"-typ... Hur mycket kan man inte skada? Nej, låt de unga få tro att deras kärlek m m är det första o största som hänt dem...
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2008-07-29 17:48:00
|
|
Sunny |
Jag känner igen mig!
Alltid när jag är som sjukast psykiskt tänker jag på att jag som har så fina ungar,gulliiga gubbar, osv inte har rätt att må så dåligt.
|
| |