|
Inlägg #61: Postat: 2008-08-02 12:10:00
|
|
Ragnhild Blücher |
Den svenska läsekretsen tar alltid kvinnans parti i sådana här dispyter, så en klok man undviker att tjafsa med fruntimmer. - Tyvärr blir du endast syndabock, Robban !
|
| |
|
Inlägg #62: Postat: 2008-08-02 12:11:00
|
|
RebellRobban |
Ha,ha Ranghild,Ranghild nääe du,tack! Jag e så nöjd me mitt nya liv.Sen va det gäller att ta befälet över Pia kan jag bara säga; Jag orkar inte stå i kö!
|
| |
|
Inlägg #63: Postat: 2008-08-02 12:12:00
|
|
RebellRobban |
Imorgon uppträder jag på Cornelisdagen.Ska bli skitkul!
mer info hittar du/ni här Länk: cornelis.se Väl mött alla läsare å medborgare... :-
|
| |
|
Inlägg #64: Postat: 2008-08-02 12:14:00
|
|
Ragnhild Blücher |
*S* Det gläder mig att den virile RebellRobban behåller sitt goda humör, och - för den delen - även sin ståndaktighet !
|
| |
|
Inlägg #65: Postat: 2008-08-02 12:16:00
|
|
RebellRobban |
Ha,ha,ha jaa du Ranghild min ståndaktighet är det inget fel på.Jag har till å med blivit utskälld av en kvinna för att jag ville så mycket.Det du! ;-
|
| |
|
Inlägg #66: Postat: 2008-08-04 02:09:00
|
|
Mats TCM |
Varför ljuger kvinnor så mycket? /Mats TCM
|
| |
|
Inlägg #67: Postat: 2008-08-04 02:23:00
|
|
Mats TCM |
Är man vit och heterosexuell man i detta land så är man ju mindre värd än en levrad blodklump i en rondskål. Jag är inte transa, bisexuell, homosexuell, queer eller whatever, utan bara klassiskt heterosexuell, men då är man ju som sagt mindre värd än en stinkande bajskorv i ett reningsverk. Vad är meningen med att leva då? /Mats TCM
|
| |
|
Inlägg #68: Postat: 2008-08-04 02:25:00
|
|
Mats TCM |
Titta bara i vilken tidning elle rpå vilket TV - program som helst. Alltid är den vite, heterosexuella mannen förövaren. D.v.s man kollektiviserar och kategoriserar den vite, heterosexuelle mannen på ett sätt som man inte törs göra med andra grupper ty då tar det hus i helvetet.
|
| |
|
Inlägg #69: Postat: 2008-08-04 02:28:00
|
|
Mats TCM |
Min käre kusin är djupt homosexuell och han menar att trots att homosexuella män "bara" utgör 4 av befolkningen så står dem för fler sexköp än samtliga heterosexuella män. Snacka om att vara hypersexuella!D.v.s de köper inte bara mer sexuella tjänster i relativa tal utan även i absoluta tal trots att de är i kraftigt numerärt underläge. Jag har fått dessa uppgifter bekräftade från andra håll as well.
|
| |
|
Inlägg #70: Postat: 2008-08-04 02:35:00
|
|
Mats TCM |
Nej, jag säger som Eliza Dolittle: Inte jag inte!
|
| |
|
Inlägg #71: Postat: 2008-08-04 07:03:00
|
|
ArHo |
Mats, du hade många syftningar av negativt slag som påstående men du gjorde oss uppmärksamma på Ingers resonemang, hon avskyr svenska vita män som är renrasiga för då är de rasister, hon älskar bögar som nästan alla kvinnor gör under sextio. Hon håller i princip avvikande män högt, t.ex CMO och andra samhällsfrånvända, vilket innebär att hela hon är destruktiv egentligen, men det fattar hon inte själv! Men det finns fler kärringar än män som är destruktiva i vårt avlånga land. Hon är urtypen att tigga om stryk och säkerligen måtte hon fått en och annan snyting av någon mörkhyad broder till henne? Hon är en adopterad blatte om ingen har tänkt på det, för hon resonerar likadant.
|
| |
|
Inlägg #72: Postat: 2008-08-04 07:11:00
|
|
ArHo |
CMO, skall jag ge ett tips, kalla aldrig en neger för afrikan, detta är mycket förolämpande. Neger eller nigger som negrerna säger till varandra i USA är väl märkligt när vi vita löjliga antirasistdjävlar säger usch och fy till detta. Faktainformation av släktingar i USA. CMO kan slänga sig i väggen! med sitt skitprat om negrer.
|
| |
|
Inlägg #73: Postat: 2008-08-04 07:16:00
|
|
ArHo |
Skulle jag få råda, skulle jag byta alla sjuka sk svenskar mot negrer och negresser som är fan så mycket klokare än alla vänstervridna kommunister på detta forum! CMO och hans rövslickande gäng.
|
| |
|
Inlägg #74: Postat: 2008-08-04 07:35:00
|
|
Inger Olsson |
ArHo: ingen betvivlar väl att din släkting i USA är inom K K K?
|
| |
|
Inlägg #75: Postat: 2008-08-04 07:43:00
|
|
Inger Olsson |
Mats TCM: kvinnnor kan ljuga mycket o dåligt t o m. Men det bevisar inte att ALLA kvinnor ljuger. Sen är det väl kanske inte stil o klass att kasta sanningar konstant i ansiktet på sina relationer i verkliga livet? "Ty min sanning är kanske inte din, så varför är då min sanning mer värd?" Över till din påstådda siffra: Du skriver: "Min käre kusin är djupt homosexuell och han menar att trots att homosexuella män "bara" utgör 4 av befolkningen så står dem för fler sexköp än samtliga heterosexuella män." 1 Hur är en som är "Djupt homosexuell"? Syftar du på något extremt avvikande eller? 2 Vad är det för "sexköp" du syftar på? Vad innefattar dem?
|
| |
|
Inlägg #76: Postat: 2008-08-04 16:59:00
|
|
Mats TCM |
Inger! 1 Någon som inte är bisexuell utan bara dras till män 2 Samma definition som när män köper sex av kvinnor. Ingen åtskilnad där. Alltså 4 av den manliga befolkningen utgörs av homosexuella män ändå köper de mer sex än samtliga heterosexuella män. Detta är ett grovt lagbrott!
|
| |
|
Inlägg #77: Postat: 2008-08-04 17:03:00
|
|
Mats TCM |
Snacka om att vara hypersexuell! Inget fel på att vara det, men man skall i så fall erkänna det.
|
| |
|
Inlägg #78: Postat: 2008-08-04 17:06:00
|
|
Mats TCM |
För övrigt anser jag att analsex är en pervetion. Även mellan heterosexuella. Tack och lov är nästan alla kvinnor negativa till analsex! Tur för mig för jag avskyr denna pervesion. Själv använder jag analen till att bajsa med och ingenting annat! Vad ni gör med eran anal är upp till er men något föremål i min anal tackar jag vänligt men bestämt nej till.
|
| |
|
Inlägg #79: Postat: 2008-08-04 17:08:00
|
|
Mats TCM |
Jag hade ett ärende vid Mariatorget i samband med Pridefestivalen. Där finns det en homosexuell klubb med män klädda i läder. Inget fel på det! Rätt så gulliga egentligen! Det stod någonting om "fistfucking" där. Vet ni vad "fistfucking" är för något? Jag vet faktiskt inte, men det låter ju varken trevligt eller ens hälsosamt!
|
| |
|
Inlägg #80: Postat: 2008-08-04 17:11:00
|
|
Valdemar J |
"Själv använder jag analen till att bajsa med och ingenting annat!" Den logiken håller inte helt. Själv använder jag nämligen även tissemanden till att... ja, ni fattar själva.
|
| |