|
Inlägg #41: Postat: 2008-07-30 00:22:00
|
|
Ragnhild Blücher |
Med eftertankens kranka blekhet, så inser jag att jag inte blev människa förrän klimakteriet var över. - Plötsligt var jag hyfsat jämlik alfahannarna mellan 35 och 65 års ålder. - Man började bli bjuden på ett glas whiskey !
|
| |
|
Inlägg #42: Postat: 2008-07-30 00:56:00
|
|
GunnarL |
Pia K, Du har min fulla sympati i Din åsikt att kvinnor inte är några sexmaskiner utan skall tas på allvar som människor. Jag tror inte att så många tycker annorlunda! Fast Din och Robbans interna problem kanske inta skulle diskuteras här?
|
| |
|
Inlägg #43: Postat: 2008-07-30 01:24:00
|
|
Pia K |
Sen Gunnar, tycker jag det är ok att skriva så mycket annat här på sourze.....ibland de värsta personangreppen! Vad är skillnaden?
|
| |
|
Inlägg #44: Postat: 2008-07-30 06:23:00
|
|
Inger Olsson |
41 Nu har Ragnar - ähh Raghild Blücher -förläst sig på Gunnar Adler-Karlssons om testesteronstinna hannar. Putsa på kunskaper om bl a hormonet östrogen o andra goda drinkar?
|
| |
|
Inlägg #45: Postat: 2008-07-30 08:13:00
|
|
Pia K |
Jag är i alla fall glad, att det anonyma försvunnit...och...hej Inger!
|
| |
|
Inlägg #46: Postat: 2008-07-31 13:09:00
|
|
Pia K |
Om könssjukdomen kondylom vill jag säga: En virussjukdom, som smittar genom könskontakt. Det kan ta en månad eller flera innan den bryter ut. Den märks och syns och kan jämställas med herpes. Själv har jag inte de symtom som man har vid kondylom.
|
| |
|
Inlägg #47: Postat: 2008-07-31 13:12:00
|
|
Pia K |
Den yttrar sig som vårtor runt könsorganen.
Om man inte märker det själv,har man inte sjukdomen eller viruset.
Man kan inte ha detta virus i flera år, utan att det märks.
|
| |
|
Inlägg #48: Postat: 2008-07-31 14:24:00
|
|
Pia K |
Ja, jag hänger med och har vädjat till Robban att sluta. Tyvärr rår hann väl inte för det. Sen är det ju ok för honom, att anklaga kvinnor hur som helst! Han är ju en stor artist, så han kan väl bjuda på att var alite chevalierisk.
|
| |
|
Inlägg #49: Postat: 2008-07-31 14:37:00
|
|
ArHo |
Nej! Pia K även Robban bör lägga ned omedelbart givetvis, båda två har både rätt och fel i er despyt saken är den ingen utomstående kan veta vad som är sant eller falskt. Därför bör ni avbryta det hela och vara revliga här på Sourze Kram till er båda Arho
|
| |
|
Inlägg #50: Postat: 2008-08-02 08:54:00
|
|
Pia K |
Då vill jag passa på att tacka Robban, för allt han gett mig! Tack Robban. Du har tillfört mycket fint i mitt liv. Tyvärr slutade det med att vi inte kunde förstå varandra, men tvivla inte på dina fina minnen. Det kommer inte jag att göra.
|
| |
|
Inlägg #51: Postat: 2008-08-02 10:40:00
|
|
Inger Olsson |
Pia K: så här talar en människa med humor o som har accepterat faktum. Tänk om det fanns fler sådana i t ex FN ;-
|
| |
|
Inlägg #52: Postat: 2008-08-02 11:51:00
|
|
RebellRobban |
Att bli utnyttjad är ingenting jag kommer å minnas som någonting fint eller romantiskt.Sen skriver du att VI inte kunde förstå varandra?
|
| |
|
Inlägg #53: Postat: 2008-08-02 11:53:00
|
|
RebellRobban |
Har du redan glömt Pia K vad du själv har skrivit i ett av dina egna artiklar? Den här textremsan har jag hämtat ifrån din egen artikel "När en relation tar slut:
|
| |
|
Inlägg #54: Postat: 2008-08-02 11:53:00
|
|
RebellRobban |
Det var ju ändå ingen som trodde på den, så det var väl bra att det blev som det blev. Vi stack ändå i ögonen på folk, vi är det slags människor.
Sen var det åldersskillnaden. Det var den som det föll på, för min del. Hade nog ingen betydelse egentligen, men jag såg mig själv framåt tjugo år och tvivlade på, att vi skulle klara av det.
Det är väl själva fan, att man aldrig kan välja rätt, eller det kanske inte finns någon rätt partner? Det kanske inte är meningen, att förhållanden ska vara längre än några år?
|
| |
|
Inlägg #55: Postat: 2008-08-02 11:56:00
|
|
RebellRobban |
Just det Pia,Vem är det som vänder kappan efter vinden?Vem va den av oss som tvivlade? DU! Pia å ingen annan än DU! Det va bara DU som va osäker å aldrig trodde på den.INTE JAG!!!!!
|
| |
|
Inlägg #56: Postat: 2008-08-02 11:57:00
|
|
RebellRobban |
Så hädan efter så hoppas jag att du slutar å hacka på mej å slutar snacka så mycket skit.Du har fallit på eget grepp Pia,Inte jag.Jag är en ärlig,snäll å trogen man å förtjänar en kvinna som älskar mej på riktigt...
|
| |
|
Inlägg #57: Postat: 2008-08-02 11:58:00
|
|
Ragnhild Blücher |
Ett tips till Robban: Om du vill att Pia K ska bli kär i dig igen, så måste du byta taktik. Hon tänder på din ungdom och njuter av din kropp, men blir uttråkad av dina protester. - Tag befälet över henne istället !
|
| |
|
Inlägg #58: Postat: 2008-08-02 12:01:00
|
|
RebellRobban |
Eller ska du inte börja hacka på mej igen om att det du själv har skrivit i din egen artikel här på sourze -När en relation tar slut,inte är du som har skrivit det? Å att jag ljuger å bara hittar på?
|
| |
|
Inlägg #59: Postat: 2008-08-02 12:01:00
|
|
ArHo |
Robban, Arho här, varför tror du att jag kunde stå på din sida? Jo därför att dina argument var sakligare framställda än Pias. Som person letar jag efter trovärdiga sakargument, finner jag förmycket gissningar och antagande på osaklig grund är det kört! Det varr bara detta jag ville ha sagt. väl mött Arho
|
| |
|
Inlägg #60: Postat: 2008-08-02 12:06:00
|
|
RebellRobban |
Skillnaden mellan dej å mej Pia är att jag kan stå för det jag säger eller gör å har alltid gjort,det kallas för ärlighet.Sen vill jag tacka dej ArHo för den här tiden på Sourze.väl mött,REBELLROBBAN... :-
|
| |