Amanda Jenssen blir inte en stor stjärna

Inlägg #1: Postat: 2008-07-11 15:47:00
AlfVerner
"...som jag kan försäkra." Där rök hela kommentarens värde.
Inlägg #2: Postat: 2008-07-11 16:51:00
Billy Butt
Du känner igen dina egna uttryck Alf eller hur ?
Inlägg #3: Postat: 2008-07-11 20:00:00
Ramona Fransson
Då undrar jag genast vad "B-författarinna, har med ämnet att göra? Förresten, det var kul att du har läst alla mina fyra böcker, eftersom du vet att jag är en författare på nivå B.
Inlägg #4: Postat: 2008-07-11 20:18:00
Billy Butt
Jag skriver inte om din böcker. Jag kallar dig för en B författare pga av den här B artikeln. Jag kanske borde ha förtydligade mig. Vet ingenting om dina böcker. De är säkert bra, men io det här ämnet har du visat att du saknar koll på ämnet.
Inlägg #5: Postat: 2008-07-11 20:26:00
Ramona Fransson
aha, ja du får tycka det! Precis som jag får tycka att du har fel. Det är mitt priviliegium i ett land som har yttrandefrihet. Jag säger inte att jag har rätt i vad jag tycker, men jag har min åsikt och du har din. Du är säkert mer insatt i branchen som sådan, men inte ens du har en kristallkula.
Inlägg #6: Postat: 2008-07-15 05:35:00
Rogntudju
Ramona, hans sätt kallas "härskarteknik". Eller snarare försök till det, eftersom han inte behärskar den, utan bara gör sig löjlig, banal och till en pompös skitstövel som fortfarande tror att hans gamla "meriter" per automatik ger honom rätt i alla frågor han tar upp. Han klarar inte att ta kritik på moget sätt, han kan inte inse det faktum att han inte rider på högre häst än någon annan av oss och han tycks konstant leva i villfarelsen att han tillhör den mer förnäma delen av befolkningen.
Inlägg #7: Postat: 2008-07-15 05:36:00
Rogntudju
Det är tölpar som BB som använder uttryck som "B" om andra, oavsett hur han sedan efterkonstruerar en bortförklaring. Det är likaväl ett bevis på att han talar föst och tänker sedan, vilket ju inte är ett alltför ovanligt folkbeteende.
Laddar...