|
Inlägg #1: Postat: 2008-07-03 10:46:00
|
|
peter_ |
Vad är "pensionärernas utanförskap"? Är det bara en formulering för att kunna ställa pensionärerna mot invandrarna?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2008-07-03 10:57:00
|
|
ArHo |
AFA-peter ett undt. ut och terra med dig som vanligt, men inte på Sourze! och blanda inte in dig i något som du inte begriper!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2008-07-03 11:10:00
|
|
peter_ |
Man kan notera att ditt engagemang i vanlig ordning egentligen är riktat mot invandrarna. Inställsam och manipulativ som en kvällstidning.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2008-07-03 11:21:00
|
|
ArHo |
Tänk att AFA Peter medvetet spottar på demokratin, men det är så typiskt för samhällsfrånvända som vill störta vår regim! Ut oss slåss med dina hulliganpolare och ta fram era bästa sidor när ni kastar sten mot polisen. En fråga varför går du inte med i Sd och lär dig vad seriös politik handlar om, sedan kan du börja yttra dig, när du har kommit till insikt med verkligheten, att den handlar om mycket mer än att kasta sten mot poliser!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2008-07-03 11:27:00
|
|
peter_ |
?
Var det Hospitaletordern du och Ragnhild Blucher tillhörde? Jag kommer inte riktigt ihåg.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2008-07-03 11:34:00
|
|
ArHo |
Nu ser AFA-Peter rött så exstrem kommunist han är, när jag rekommenderade Sd för honom på pin kiv förstås. Appropå Sd som kan närmast jämställas med folkpartiet dessa nämda partier har mycket gemensamt av samhällskritik båda partier kritiserar invandringspolitiken som Sossarna grundlade på order ifrån högre ort, alltså vår kapitalmakt som styr och ställer med den politiska tågordningen! Vilket Fp och Sd plus V och Mp protesterar emot!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2008-07-03 11:42:00
|
|
ArHo |
En snorvalp Som AFA-peter är! kanske blir vuxen om ingen har slagit ihjäl honom innan dess, som är stor risk att så blir fallet när man tillhör en Terrororganisation som AFA visade prov på, med Göteborgskravallerna, där en av hans kompisar blev skjuten i ryggen! Du lever farligt AFA-Peter!
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2008-07-03 11:57:00
|
|
ArHo |
Fp,Sd,V och Mp skulle bilda en allians inför valet år 2010. Varför undrar säkert många, De skulle vinna valet utan vidare för de skulle få röster ifrån alla olika partfärgade människor! Tänk, vad smart detta skulle vara att hela vår befolkning fick garanti på, att dessa partier skulle gå folkets ärenden oavsett kapitalmaktens protester!
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2008-07-03 15:22:00
|
|
Ragnhild Blücher |
Till 5
Det var jag som tillhörde Hôpitalerordern, Peter. Men det kan också vara så att det är min avlidne man, som tillhörde den ordern.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2008-07-06 17:45:00
|
|
Kent Katt |
Ragnhild, jag har för mig att det var Neanderthalerordern du tillhörde?
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2008-07-06 18:09:00
|
|
ArHo |
Kent, Neanderthalsmänniskan ingår i Ingers synsätt att mänsklighetens hjärnor inte har utvecklats på de sista 50.000 åren? detta måtte hon läst om i någon kommunistblaska av romantisk modell eller i något poesihäfte?
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2008-07-06 18:13:00
|
|
ArHo |
Kent, skulle du kunna vara bussig och markera det inlägg du yttrar dig om, som säkert skulle bli roligare för oss med humor?
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2008-07-06 19:35:00
|
|
Inger Olsson |
11 ArHo: Eg. borde man totalt strunta i ditt pladder. Men du är så illa ute o reser o tror visst att människan Homo Sapiens uppstod för 6 000 år sen, i ditt snack om Tolfte planeten. Jag har hittat en, förhoppningsvis, mycket enkel länk till dig. Den handlar om den mänskliga evolutionen Paleoantropologi evolutionsv.wikipedia.org/wiki/Människa
Homo betyder endast människa, sen har vi underarter, släkt o går under ordningen primater.
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2008-07-06 19:56:00
|
|
ArHo |
13/Inger, först vill jag lägga ned stridsyxan med dig och stryka allt strunt vi sagt till varandra och försöka förstå varandra istället, Innerst inne tycker jag inte illa om dig, endast en irritation över att man måste vara fullkomlig som individ, Kommer du ihåg en gång att du ville söka upp mig på grund utav din ilska över mig, som ständigt käftar emot? forts.
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2008-07-06 19:57:00
|
|
ArHo |
f/Att politik inte är ditt starka ämne bör vara dig förlåtet, för du har andra på Sourze som är i samma sits och därmed uppstår missförstånd som tycks gälla som din lag kanske?
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2008-07-06 20:14:00
|
|
Inger Olsson |
15 Försök a l d r i g fjäska för mig. Det har ingen lyckats med hitintills.
Försök nu inte snacka bort dina påståenden om människan m m. Och du kommer heller aldrig att lyckas snacka bort den reklam som du har gjort för nationaldemokraterna. Du har t o m försökt spela dum när du gått
|
| |
|
Inlägg #17: Postat: 2008-07-06 20:15:00
|
|
Inger Olsson |
forts/ rakt in i trådar här o gjort PR för dem, under de här månaderna du har varit här. Samtidigt som du bedriver hatkampanjer mot enskilda o grupper. Så ÄR nu det faktiska läget. Att jag skulle ha sökt upp dig, eller övht ville, som du skriver i komm. 15, är ju taget rätt ur luften!
|
| |
|
Inlägg #18: Postat: 2008-07-06 20:32:00
|
|
ArHo |
Inger, jag skall bara beklaga dig för att vara totalt omdömeslös som aldrig har fått lära dig att veta hut! Är du en bag in box suput? för ditt språk skvallrar om detta! Som inte är värdigt en kvinnas språk, förmodligen är du en flata av förståeliga skäl!
|
| |
|
Inlägg #19: Postat: 2008-07-06 20:38:00
|
|
Inger Olsson |
18 Och när du uppenbart inte får som du vill anser du att du kan vräka ur dig vad du vill. Fortsätt du. Men du visar bara prov på hur psykiskt instabil du är när du trängs allt längre in i hörnet.
|
| |
|
Inlägg #20: Postat: 2008-07-06 22:42:00
|
|
Janne B |
ArHo, så du har fördomar om kvinnors språk också. Inger har ett mycket rikt och varierat språk anpassat efter situationens krav. Du ArHo borde ha henne som personlig språklärare....på distans.
|
| |