|
Inlägg #1: Postat: 2008-06-28 17:39:00
|
|
AlfVerner |
Det är betydligt viktigare att våra högre chefer, VD:ar och politiker får sina bonusar och pensionsvillkor. Kungahuset ska ha sitt i första hand och så länge man är FÖR kungahuset, så är man emot att fattigpensionärerna ska ha mer, ety båda kategorierna är beroende av oss som producerar.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2008-06-28 17:41:00
|
|
AlfVerner |
Det är betydligt viktigare att våra fastighetsägare får sätta marknadshyror istället för brukshyror, så att deras vinster kan öka till förmån för den egna och den egna släktens konsumtion.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2008-06-28 17:43:00
|
|
AlfVerner |
Det är viktigare att avskaffa arvsskatt, gåvoskatt, förmögenhetsskatt och fastighetsskatt, så att de rika kan säkra sina pengar i generationer framåt. Allt detta kräver att vi har fattigpensionärer, vem ska annars betala för rikedomen?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2008-06-28 18:09:00
|
|
ArHo |
3/ Alf är det inte ett ruttet synsätt av våra folkvalda politiker jag drar alla över en kam visst! frågan om fattigpensionärer har varit uppe i alla partier, men det verkar som ingen vill ta striden! Därför är det lika bra att vi väljer in pensionäer i riksdagen! Om du Alf ställde upp skulle min röst vara given, även om jag inte delar alla dina uppfattningar nyansskillnaden finns men i det stora hela är vi överens!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2008-07-01 12:27:00
|
|
ArHo |
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2008-07-01 23:56:00
|
|
Sunny |
Tack för de här länkarna ArHo
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2008-07-02 00:10:00
|
|
ArHo |
Tack själv Sunny, att du läst dess innehåll, man kan bli förbannad för politikernas prioteringar, men jag har sagt det många gånger förr, att invandringspolitiken har skapat sociala orättvisor i vårt land.
|
| |