Porrbranschens insida

Inlägg #1: Postat: 2001-10-10 11:45:00
Juanita Zanetti
Jag tror inte att han skrev att det var en vetenskaplg text, eller?
Inlägg #2: Postat: 2001-10-10 12:54:00
B
Juanita >> Nej, kanske inte men om man inte styrka ett båstående är det ju ingenting värt. Allt i artikeln blir ju bara ordbajs.
Inlägg #3: Postat: 2001-10-10 12:58:00
Juanita Zanetti
Jag vet, men den är ganska tankvärd ändå. Han vill visa på något som är fel ur ett kristet synsätt men det accepteras för att det ärvintgivande. Porr är en av de mest vinstgivande skattebetalarna i USA. Då kan man blunda för det, fattar du? Jag skiter i porr, titta på det om du vill, jag har tittat på porr med min partner. Jag skiter i vilket, en värld utan porr eller en med, jag andas, äter och sover ändå. Jag har annat att lägga ned min energi på.
Inlägg #4: Postat: 2001-10-10 13:00:00
Juanita
ärvintgivande-vinstingivande
Inlägg #5: Postat: 2001-10-10 15:22:00
B
Juanita >> Ok, skall inte hålla på att tjata om det här för mycket men jag kan inte låta bli. Möjligtvis vill han visa det du påstår. Men! För att visa någonting måste man också styrka det på något sätt. Man kan inte säga "Solen är grön för att den är det" och sedan förvänta sig bli tagen på allvar. Detta gör att det inte finns någonting i artikeln som motsäger att alla porrskådespelerskor älskar det de gör mer än ett icke styrkt påstående. Eftersom hela artikeln sedan antar det faller den platt.
Inlägg #6: Postat: 2001-10-10 15:58:00
Tomas Engman
B>> Inga källor? Ledsenatt göra dig besviken men det finns någonting bakom. Som besök på porrklubbar, videobutiker, intervju med en fd kvinna medverkande i porr. Sedan finns bevisen ofta på film men ordbajs? Bättre det är att ha stopp i magen som du verkar ha!
Inlägg #7: Postat: 2001-10-10 15:58:00
Tomas Engman
B>> Inga källor? Ledsen att göra dig besviken men det finns någonting bakom. Som besök på porrklubbar, videobutiker, intervju med en fd kvinna medverkande i porr. Sedan finns bevisen ofta på film men ordbajs? Bättre det är att ha stopp i magen som du verkar ha!
Inlägg #8: Postat: 2001-10-10 15:59:00
Tomas Engman
B>> Inga källor? Ledsen att göra dig besviken men det finns någonting bakom. Som besök på porrklubbar, videobutiker, intervju med en fd aktiv inom porren Sedan finns bevisen ofta på film men ordbajs? Bättre det är att ha stopp i magen som du verkar ha!
Inlägg #9: Postat: 2001-10-10 17:47:00
juanita zanetti
B. visst har du rätt till viss del men det finns en dubbelmoral i vårat samhälle som är snuskig. Vad kan man göra? Låt folk titta på porr... om de vill.
Inlägg #10: Postat: 2001-10-11 13:48:00
B
Tomas >> "Som besök på porrklubbar, videobutiker, intervju med en fd kvinna medverkande i porr. " Före detta kvinna!?!?! Det var som tusan. Nej, skämt å sido. Jag måste ju tro på dig. Har du intervjuat någon och besökt diverse ställen så är det ju klart att du har lite torrt på fötterna. Däremot köper jag inte filmresonemanget. Det är ju fråga om film. Stallone får faktiskt inte stryk på riktigt i Rockyfilmerna - även om motståndarnas nävar träffar han absikte.
Inlägg #11: Postat: 2001-10-11 13:48:00
B
Juanita >> Absolut.
Laddar...