|
Inlägg #1: Postat: 2008-06-16 19:39:00
|
|
Bongo Bongo |
Så känns det ju tryggt när ett gäng pajasar som inte ens kan sätta åt ett gäng somalier får utökade befogenheter att snoka, allt mer, i mitt och ditt privatliv. Äckligt.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2008-06-17 09:48:00
|
|
JEM |
Inte visste jag att man får skriva på internet när man sitter på Karsudden. Inga vidare säkerhetsrutiner där inte.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2008-06-17 15:12:00
|
|
Bongo Bongo |
Helt klart så sitter man på Karsudden när man ifrågasätter våra myndigheters kompetens när det gäller att övervaka oss och hur den informationen lagras och används.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2008-06-17 16:41:00
|
|
JEM |
Någon form av allvarlig psykisk störning måste man förvisso lida av om man vräker ur sig anklagelser typ "vilket vidrigt litet STASI-yngel den där Månsson verkar vara". Du har inga som helt vettiga argument utan är bara en idiot som vräker ur sig skit.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2008-06-17 22:43:00
|
|
Bongo Bongo |
"Vräker ur mig skit"? Ja men vad skönt för dig att inte sitta ensam på gödselstacken. För ditt tarvliga lilla försvarstal för angiveri, undfallenhet och slickande av maktens röv är nog bland den värsta dynga jag någonsin läst här på Sourze. Det är nästan så jag misstänker att drapan är någon form av barnslig provokation. För du är väl inte så jävla naiv och korkad som du framstår i din "artikel"?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2008-06-17 22:43:00
|
|
Bongo Bongo |
Om det är din ärliga mening som grepas ut över skitskriften så är du ett praktexempel på ett diktaturens sorgligaste kreatur. Ett kreatur som ömkligt ber om att sanningens slaktmask ska träs över ditt huvud för att sedan se till att lite klarsyn skjuts in i din senila hjärna. I all välmening alltså. :-
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2008-06-23 12:14:00
|
|
JEM |
Intressant att studera hur du med kognitiv dissonans projicerar din paranoida verklighetsuppfattning på mig. Dessutom kan man spåra en dragning till narcisistisk personlighetsstörning hos dig. Ett tips till dig, lille psykfall, var försiktig med ditt utåtagerande i vardagen. Annars finns det risk att du blir tvångsomhändertagen.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2008-06-23 12:16:00
|
|
JEM |
Med hänsyn till ditt tillstånd och din förestående rehabilitering avstår jag från vidare korrespondens med dig. Man skall nämligen inte gå in i den sjukes värld.
|
| |