FRA, SÄPO och det nya lagförslaget!

Inlägg #1: Postat: 2008-06-16 17:46:00
AlfVerner
Med samma argumentation måste rimligen förslaget komma om avrättning av våra mest kriminellt belastade. Vi har absolut inte råd att ha dessa psykopatiska slumpgeneratorer drällandes runt i någon slags halvflummig kriminalvårdsinrättning. Dessutom in med dödsstraffet direkt, så vi kan använda pengarna till Rädda barnen. Antingen det eller att någon vaknar upp som en grönsak - OCH VAD SÄGER NI DÅ, ni TOKHUMANISTER.
Inlägg #2: Postat: 2008-06-16 17:49:00
AlfVerner
Frågan är var Skandias Lars-Erik Pettersson kommer in? Är det inte så att de pengar han och hans kompisar stulit ur systemet hade kunnat förstärka skolan istället som i sin tur kunde gett ungarna den självtillit de behövde så de slapp bli terrorister? Ellere är det så att Lars-Erik Pettersson ÄR terroristen själv??? Ska han isåfall avlyssnas...
Inlägg #3: Postat: 2008-06-16 17:51:00
AlfVerner
...och OM han avlyssnas och det visar sig att han just har en fallenhet för kvinnokläder i sitt hemliga rum, kommer han då att utsättas för utpressning från en enskild tjänsteman på FRA...eller ska han för evigt förvägras att dela sitt intresse med andra drömmare?
Inlägg #4: Postat: 2008-06-16 18:02:00
Ragnhild Blücher
Till Alf
Signalen från statsmakten är glasklar: Den som har ett privatliv är kriminell, och kör man med S&M så är det våldtäkt. - Sickna idioter !
Inlägg #5: Postat: 2008-06-16 18:11:00
AlfVerner
4>Jajamen...sen får vi se hur det går med lagförslaget från jordbruksministern...om en kvinna stryker något på sitt könsorgan som är attraktivt för en hund och sen hunden slickar av det, om det ska vara olagligt...å andra sidan behövs kanske inte den lagen om FRA avslöjar att Maud Olofsson stryker Pedigree Pal över sín oas och detta framkommer i korrespondensen med Gudrun Shyman som stryker Kittekatt på sin, som lille Gustav gillar.
Inlägg #6: Postat: 2008-06-16 18:12:00
AlfVerner
Det finns mycket att avslöja i mörka Sverige, så jag röstar ja. Jag ska dessutom söka jobb på FRA, så att jag själv kommer i åtnjutande av godbitarna...
Inlägg #7: Postat: 2008-06-16 18:18:00
Ragnhild Blücher
Till 5
Ibland lyssnar jag på P3, och där är det uteslutande flickorna som pratar om sexoch dom gör det ofta. - Ett kukfrossande utan dess like, är den tid vi lever i !
Inlägg #8: Postat: 2008-06-16 18:25:00
AlfVerner
7>...det beror på en historisk missuppfattning. Vem skriver poesin?? Jo, vi män! Vem dyrkar och avgudar? Det är vi män!! Vem lever i helveteskval och skär av sig öron som skickas till vår förlorade kärlek? Jo, just det. VI MÄN. Vem diskuterar TEKNIK och vibratorer...jo, just det---Kvinnorna.
Inlägg #9: Postat: 2008-06-16 18:27:00
AlfVerner
Så VEM objektifierar...så enkelt...de råa kvinnorna som saknar intresse för annat än antal kaskadorgasmer per tidsenhet...man skiter i poesin, bara kroppen befrias från sin fysiska längtan.
Inlägg #10: Postat: 2008-06-16 18:28:00
AlfVerner
Men det blir ändring på det nu. FRA kommer att leverera sanningen och mansrollen kommer att få sin upprättelse...
Inlägg #11: Postat: 2008-06-16 18:34:00
Ragnhild Blücher
Till 9
Det bör tilläggas att pojkarna som sänder i P3, också pratar om kukar. - Ett evigt kukfrossande ifrån bägge könen i radions P3 !
Inlägg #12: Postat: 2008-06-16 19:07:00
AlfVerner
11>Fan också. Då gick du inte på den...men med lite tillrättaläggelse från FRA så ska vi min själ göra upp om vems sanning som gäller och vem som är ond eller god! Som chef över FRA beordrar jag manskapet att till varje pris ta fram uppgifter som styrker att mannen är den gode och kvinnan den onde. Människorna behöver veta så man kan förhålla sig och leva sina sanna iv.
Laddar...