Strippa åt vänster!

Inlägg #1: Postat: 2008-06-15 20:23:00
Jocke S
Jag borde naturligtvis ha skrivit, "allt detta har aldrig Schyman VELAT begripa". Förstås. För rätten att spela dum och ändå tjäna politiska poänger på detta är "ojämställt" fördelad!
Inlägg #2: Postat: 2008-06-15 20:25:00
Jocke S
Nåja, det straffade sig ju i längden. Från "över 20" till 0.68 i valet.
Inlägg #3: Postat: 2008-06-15 21:33:00
ArHo
4/ Ragnhild, får inte ens vara med, Nej! tacka vet jag hur det var förr i världen, då pojkar uppfosrades till Män och flickor till kvinnor! Idagens feministhysteri skall vi formas till Hennom typer och bli politiker!
Inlägg #4: Postat: 2008-06-15 21:42:00
ArHo
Hennomtyperna är främst de könslösa killarna som säger att de är femminister! Man skall ha klart för sig att unga tjejer vill göra sina killar till sin avbild? Det är ingen måtta på unga tjejers krav längre!
Inlägg #5: Postat: 2008-06-15 21:56:00
Ragnhild Blücher
Till 5
Det var mer finess över kärleken förr, Arho. Hade ex.vis centerpartisten Karin Söder visat pattarna som Josefine Brink gjort, så tvivlar jag på att hon fått bli partiledare !
Inlägg #6: Postat: 2008-06-15 22:28:00
ArHo
Ragnhild, ifrån det ena till det andra, Inger ¨tycks inte vara särskilt gammal när hon, fick ett av sina anfall mot dig och mig, att vi inte skulle skriva under våra rätta namn? och ändå namnger hon mig med namnet rasist, för att i nästa stund ge mig ett annat namn? Så jag får säga som det är, jag är namnlös! förlåt! jag menar mållös.
Inlägg #7: Postat: 2008-06-16 09:34:00
AlfVerner
0>Jocke S.?? Jag tror du har missat grundläggande genetiska umgängesformer mellan män och kvinnor. Kvinnorna söker hela tiden uppfylla männens ideal för att ha så många män som möjligt att välja bland, därefter väljer hon den starkaste hannen. Detta är ren genetik som drivits in i extremism av modeskapare och plastkirurger.
Inlägg #8: Postat: 2008-06-16 09:37:00
AlfVerner
Kvinnan Mannen är både objekt och subjekt. Så fort subjektet inträtt i relationen, så vacklar objektet, å andra sidan fortlever kvinnans drift "att ha många män att välja mellan", d v s "hålla sig vacker".
Inlägg #9: Postat: 2008-06-16 09:40:00
AlfVerner
En "strippa" är uteslutande ett objekt, som inte har någon annan uppgift än att hetsa "mannen". Visst kan vi stoppa ner fenomenet i byrålådan, brösta oss och moralisera, men jag tycker Ragnhilds 3:a och 4:a är en intelligentare betraktelse.
Inlägg #10: Postat: 2008-06-16 10:05:00
Jocke S
9-11 Är vi oense? Mja, var finns sanningen, hela sanningen och inget annat om mäns och kvinnors sex? Ja inte finns den i den till oändlighet infjäskande könsläs feminist!debatten i alla fall! Min utgångpunkt är att kvinnor även har ett val, och ett ansvar på området. Här som subjekt ett fritt val,i ett välfärdsland i alla fall. Men männen är ju då också objekt, att titta, på många, betalande!
Inlägg #11: Postat: 2008-06-16 10:06:00
Jocke S
Du tror på R.B.;s seriositet, men i detta fall motsäger den inte min! Jag vet i f-n, sex är väl inte grammatik för tusan ..."subjekt-objekt" :- Bah!
Inlägg #12: Postat: 2008-06-16 10:10:00
Jocke S
forts Men jag har knappast missat någonting i detta ämne, inkl genetik! Jag tog avstånd från V:s hycklande och dubbelmoraliska feminism långt innen de föll i denna kvinnofälla, medan du fortsätter att tveka. Eller vad?
Inlägg #13: Postat: 2008-06-16 14:32:00
Unto S
Här har vi hela byltet. I den här tråden har vi en som har feministfobi, en ”baronessa” som fantiserar med en tandborste och drömmer om ”sex med hundratals karlar” för att inte glömma byfånen som har dagdrömmar om baronessan och sedan har vi ”han som slutade snusa”. – Är konklusionerna rätt?
Inlägg #14: Postat: 2008-06-16 19:53:00
Jocke S
15 "Feministfobi"? Fobifobiker Unto har väl aldrig haft någon kritik med innehåll att komma med? "Borgarbracka"?
Laddar...