Faddes Blogg: Mitt liv som ICA-anställd

Inlägg #1: Postat: 2008-06-16 07:37:00
west-d
Oj han har tydligen intressantare saker att skriva om. Jag undrar hur han blir bemött av de andra efter sina berättelser hur det bla går till på stureplan.
Inlägg #2: Postat: 2008-06-16 12:56:00
Fadde
west-d! Jag har aldrig haft tanke att bosätta mig i Barcelona. Bert Milton har jag aldrig haft att göra med, och kommer aldrig ha det heller.
Inlägg #3: Postat: 2008-06-16 13:32:00
west-d
Fadde...okej trodde Mahria hade kollen, men det är bra att du "rättar" när någon har fel, jag varken köper el, läser skvaller tidningar så jag "vet" så lite om kändisar, jag läser endast om sådant då det finns med något lite i någon dagstidning..å här då..
Inlägg #4: Postat: 2008-06-16 17:51:00
Mahria
Din flickvän, Linda Rosing, har ju sagt i tv, att ni ska flytta till Dubai, till en inhägnad lägenhet. Hon sa hon skulle jobba som flygvärdinna och försörja dig, eftersom det var hennes tur att göra det, tyckte hon. Detta var nog inte mer än en månad sen, på kanal 5, det program, som har Josefin Craaford som programledare. När det gäller Barcelona och Berth Milton-kontraktet, kanske inte DU var involverad???
Inlägg #5: Postat: 2008-06-16 18:57:00
west-d
4/...jaha...oj då, de kanske inte har pratat om var de ska bo, bra att han får info. om det..
Laddar...