Inlägg #1: Postat: 2001-10-10 08:42:00
|
Jesper N |
Ja, självklart är alla som tolkar den fina artikeln fel ganska korkade. Eller? Borde man inte respektera alla tolkningar? Du visar prov på en respektlöshet för min åsikt som retar mig nästan lika mycket som storebrorsmentaliteten i Gybergs och Almestads artiklar
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-10-10 09:25:00
|
Jörgen |
Juanita, märkligt. I tidigare debatter här på Sourze, och allmänt ffa i debatter om sexuella trakasserier, så brukar det ju framhållas att det alltid är avsändaren av ett meddelande som ska se till att det inte kan misstolkas. Men nu när killar som jag, Christian och Jesper blir upprörda över, som vi ser det, ett påhopp, så är vi bara idioter som inte kan läsa ordentligt?!?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-10-10 12:14:00
|
gustav almestad |
har du någon aning om vad storebrorsmentalitet innebär? har jag bevakat dig och registrerat vad du sagt? kommer almestadpolisen och torterar dig nu?
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-10-10 13:42:00
|
Jesper N |
Förtydligande: storebror-vet-nog-vad-du-tycker-och-vad-som-är-bäst-för-dig-och-om-du-tycker-något-annat-har-du-fel-mentaliteten, alltså överlägsna klappar på huvudet. Jag glömde 1984-tolkningen.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2001-10-11 11:08:00
|
Christian Hasselberg |
Juanita: "Kvinnor är horor" -eller- "Horor är kvinnor"? Den skillnaden är alltid väldigt viktig annars. Nu var den inte det längre och hela artikel luktade "män är våldtäktsmän" lång väg" . Och det är fel!
|
|