Yttrandefrihet?

Den här tråden diskuterar artikeln Yttrandefrihet?.
Showing page 1 of 2: 1  2
Inlägg #1: Postat: 2001-10-09 17:15:00
Christian Hasselberg
"På Sourze får man bara yttra sig om USA:s konflikt med Afghanistan ifall man är emot all form av militära insatser." ->SKITSNACK!!! undertecknad har en artikel inne om just det. Hur smidigt hade du uttryckt dig för att bli cencurerad? "Bjäbb, bjäbb" igen?
Inlägg #2: Postat: 2001-10-09 17:30:00
Juanita Zanetti
Hur tänker du? Jag försöker att förstå mig på dig men du gör det väldigt problematiskt för mig. Om du vill skriva en artikell om hur bra dödsstraff är så kan du inte göra det genom att visa på människor som ska ha dödsstraff. Jag vet inte vilka människor det var som du tänkte ta upp men det spelar ingen roll det är fel.
Inlägg #3: Postat: 2001-10-10 10:23:00
A.N.
Du är ju för "rasförädlande" eller vad fan det nu är och det är väl helt rätt att du inte får sprida din vidriga propaganda här? Varför oberopa demokrati när man inte är demokrat? Tycker inte ett dugg synd om dig lilla,lilla,lilla Nasse. Du skulle säkert få skriva om de ämnen du tar upp så länge vinklingen inte hetsar mot folkgrupp eller enskilda personer. Vad är problemet?
Inlägg #4: Postat: 2001-10-10 10:33:00
Stefan Holmqvist
Suck, du gnäller lika illa som när dom luggar CC. Det roliga är ju att du inte ens vet vad eutanasi är. Det riktigt roliga är ju att den ohämmade och villkorslösa yttrandefrihet du vurmar efter skulle ryka som ett talibanskt telebyggnad om sådana som du fick makten.
Inlägg #5: Postat: 2001-10-10 10:34:00
Stefan Holmqvist
Suck, du gnäller lika illa som när dom luggar CC. Det roliga är ju att du inte ens vet vad eutanasi är. Det riktigt roliga är ju att den ohämmade och villkorslösa yttrandefrihet du vurmar efter skulle ryka som en talibanskt telebyggnad om sådana som du fick makten.
Inlägg #6: Postat: 2001-10-10 10:35:00
Stefan Igen
Fel på artikel. En skall det vara och inte ett.
Inlägg #7: Postat: 2001-10-10 10:42:00
peter horal
Roligt att du tycker om småflickor,har du egna barn?. Jag tror nog att små barn bör kunna ge dig den intellektuella utmaning som du nog är kapabel att ev.matcha
Inlägg #8: Postat: 2001-10-10 11:25:00
Giuseppe Tonetto
Du är inte ensam om att ha missupfattat vad ytrandefrihet är, det har vi sett här tidigare. Yttrandefrihet betyder inte obligatorisk publikation. Du får skrika, säga, och tycka vad du vill. Gör en egen tidning! Det finns dock inget som helst i yttrandefrihet som säger att ett privat företag som Sourze/DN/AB etc. skall publicera dig...vad du än vill skriva!
Inlägg #9: Postat: 2001-10-10 11:49:00
exec
INNAN ni kommenterar, läs vad jag redan besvarat.
Inlägg #10: Postat: 2001-10-10 12:44:00
Carola
Efter ditt namn står det att du gillar Eugenik. Eugenik är från grekiskan och betyder; idén att förbättra människan genom biologisk förädling. Postiv Eu.: Syftet att öka barnalstringen hos"lämpliga föräldrar. Neg. Eu.: Ex. genom sterilisering eller på annat sätt vill minska antalet födda av förment olämpliga föräldrar. Hur ställer du dig till det?
Inlägg #11: Postat: 2001-10-10 13:34:00
nihilisten
även inlägg som inte håller sig i den sociala mittfåran ska bemötas med respekt.
en av de "heliga KOSSORNA " här på
Sourze bad mig "dra åt skogen"!
respektlöst.
men kossan heter ju R.Danlen.
kalla dig för Ramona eller nåt så går du förbi censuren.
Inlägg #12: Postat: 2001-10-10 14:46:00
JA Daulberg
Kan du inte ge mig din adress så skall jag komma hem till dig och rocka loss min 30cm judiskt omskurna och ta dig dajmen så du spricker ned till knäna pojkvasker? När du ser min dolme så kommer ordet "välskapt" få en ny innebörd för dig.
Inlägg #13: Postat: 2001-10-10 14:59:00
Fredrik Jung Abbou
Jag visste vel att du skulle komma till nytta som jag skrev innan. Lustigt att se hur du nu e den som far ta smasharna nar alla andra kastar sig pa dig. Haller med i lite vad du sejjer dock att yttrandefriheten e val snav. Jag skulle tex vilja kunna skriva att Jag skulle vilja se Idi Amin hengd for vad han gjort.
Inlägg #14: Postat: 2001-10-10 16:00:00
Till nihilisten
Tror du att matteponken snackar om att sitta barnvakt? Dra in på hans hemsida och kolla in nakenbilderna på 11 åriga brudar innan du snackar!
Inlägg #15: Postat: 2001-10-10 16:03:00
Petter
Hörru matteponken, sätt ut adressen till din homie så fattar alla vad du snackar om. Nihilisten verkar tro att du gillar sitta barnvakt och Holmqvist skulle spara lite tid.
Inlägg #16: Postat: 2001-10-10 16:17:00
Carola
Måste ändå där tillstå att jag håller med CC. För denna "pojk" har bara dumheter att komma med i andras kommentarer och hem till andras mailbox. Så varför svara på hans kommentarer osv överhuvudtaget. Denna kommentarsida visar väl ändå att det är helt meningslöst. Bara att han står för Eugenig osh Nihilsm säger sitt. Men när han kommer med riktigt obehagliga mail och komm. så måste man reagera.
Inlägg #17: Postat: 2001-10-10 19:44:00
Bengt Nilsson
Jag blev ledsen och förbannad när jag kollade på en av hemsidorna om eugenik. Hur kan människor ägna sin tid år sådan fascistisk idioti, snacka om att vara intelligent, oj,oj,oj.....
Intelligens är ett mycket ointressant begrepp, som inte säger något om den testade personens förmåga att uträtta något gott under sin levnadstid. Flera massmördare har varit mycket välskapta och mycket intelligenta, men har de tillfört världen något gott under sin levnad?
Inlägg #18: Postat: 2001-10-10 19:52:00
Bengt Nilsson
Det finns hur många s.k. förståndshandikappade som helst, som har gjort mer gott för världen än du, Mats Olsson, har gjort och någonsin kommer att göra.
Din s.k. intelligens är inte värd något, så länge du enbart är destruktiv och nedvärderar andra.
Nu förstår jag varför jag tyckte så illa om ditt inlägg om Djurens Rätt, du är möjligen intelligent, men tyvärr hjärndöd.
Inlägg #19: Postat: 2001-10-10 19:59:00
Bengt Nilsson
Jag, min familj, övrig mänsklighet och alla djur är mycket glada över att det inte finns så många som du.
Att du blir censurerad här vittnar om det här finns verkligt intelligenta personer och inte det du menar med intelligens.
Inlägg #20: Postat: 2001-10-10 21:55:00
Frank
Fräls oss från semiintellektuella snorungar som exec...Jag tror att vi alla har stött på den här typen på gymnasiet eller ev. på någon A-kurs inom högskolan; en killenästan alltid som nyss har upptäckt att han är hyggligt läskunnig, varefter han tror att han är megasmart. Det är så barnsligt att man spyr...
Showing page 1 of 2: 1  2
Laddar...