Inlägg #1: Postat: 2001-10-10 17:06:00
|
P |
Klart hon gör! Du tror väl inte att Berglund gjort ett omedvetet rubrikval den andra dagen på en ny månad? Att sen sätta rubriken som ett citat är hur billigt som helst, hon citerar nämligen ingen!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-10-10 20:23:00
|
Jacob Åström |
P: ok, grattis till henne då. Att ge 10 000 kronor till månadens mest lästa är, tycker jag, helt fel sätt att gå tillväga. Låt besökarna rösta fram månadens bästa artikel, isället. /Jacob, www.elakpistol.com
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-10-11 14:19:00
|
Jens |
Håller med. men sourze är fel uppbyggt genom att pengar styr skrivandet för somliga. Jag tycker redaktionen ska välja en text och läsarna en text! sen ska det kost mindre att publicera sig och då kan pengarna till vinnarna minska!
För fan det är ju löjligt med dessa jävla SE O HÖR rubrikerna. Läs min text på media om sourze som ett prostituionsstråk!
/Jens
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-10-11 15:41:00
|
Frida Berglund |
Den här rubriken sattes just för att det i måndagen den 1 oktobers avsnitt av Frivolt var OK att undra "har kukens storlek betydelse?" av programledarna Tilde De Paula och Hanna Widell. Jag citerar en påhittad reporter för ett liknande program för killar. Grejen är den att tjejer inte reagerar på sexistiska program riktade mot män men att dettar hus i helvete för feministerna när det är omvänt. By the way är det inte mitt fel att över 1000 personer läst min text, klaga på läsarna inte på mig!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2001-10-11 15:43:00
|
Frida Berglund |
Sen är det ju snyggt av Jakob att göra gratisreklam för sin kommersiella sida under kommentarerna på Sourze, samt när han blev veckans profil. Jättesnyggt.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2001-10-12 01:53:00
|
P |
Och du tror att du skulle fått så många läsare med rubriken "En dag på verkstadsgolvet"? Lägg ner det snacket Berglund, du vet hur det funkar här. Att sen inte våga stå för det medvetna valet utan tycker att läsarna ska belastas för det....jisses
|
|
Inlägg #7: Postat: 2001-10-12 14:23:00
|
Frida Berglund |
Jag satte inte rubriken för at vinna pengar utan för att den relaterar till texten, om du bemödat dig med att läsa den skulle du förstå sammanhanget. Självklart tackar jag inte nej till 10 000:- och självklart är jag glad att många läst den, men det är tråkigt att avundsjukan skall göra kritikern som det kallas...
|
|
Inlägg #8: Postat: 2001-10-12 22:06:00
|
P |
Jag HAR läst texten, som f.ö är bra!
Jag har läst lika många andra bra texter som inte har fittans storlek som rubrik, men ändå tagit upp problematiken. Du väljer ett bra ämne, skriver en bra text men säljer halva din trovärdighet genom marknadsföringen. Så enkelt är det. Relaterat eller ej. Din artikel handlar inte om huruvida fittans storlek har betydelse, den handlar om hyckleriet i "jämställdhetens" sverige.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2001-10-14 15:03:00
|
Jacob Åström |
Haha. Ok. Jag hade, faktiskt, ingen aning om att vi var kommersiella. Trots att jag är en av grundarna. Men hey - det är mycket man missar! Och, givetvis passar jag på att göra så mycket reklam som möjligt eftersom vi inte har ett öre till sådant. Grattis igen! /Jacob, WWW.ELAKPISTOL.COM
|
|
Inlägg #10: Postat: 2001-10-18 14:53:00
|
Marie |
Avundsjuk på pengarna eller????
|
|
Inlägg #11: Postat: 2001-12-13 18:25:00
|
einar |
jacob åström> ekvationen banners och icke-kommeriell går inte ihop för mig. rätta mig om jag har fel, men är det inte så att ni söker annonsörer? P
|
|
Inlägg #12: Postat: 2002-09-17 15:41:00
|
Åse |
Fram för fittdebatter!!!!!!! Gudars skymning! Hur ska man nå fram med i grunden icke-kommersiella budskap i en kommersiell värld, vad hade ni tänkt er? Viska oftare, eller? Och LYSSNA på vad Frida vill säga, för tusan bövlar! I grunden icke-kommersiellt, vaddå? Ja hur många framgångsrika samhällsvarelser män vill betala för något som underminerar deras makt? Sug på den :-
|
|