Inlägg #1: Postat: 2008-06-02 17:15:00
|
Erika A |
Inger Olsson/ Jag är helt ny här på sidan och jag vet ännu inte riktigt hur den fungerar. Jag vill tacka dig för din läsning och för din tolkning. Känns skönt att ha nått fram.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2008-06-02 17:34:00
|
Janne B |
Erika / Om du är ny här så välkommen in stugvärmen. Räkna med både erkännanden och osakliga påhopp. Vid denna Källa finns inte bara ro utan även en del vilda strömmar.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2008-06-02 17:35:00
|
Inger Olsson |
Erika A: Tja, då får söka dig fram. Du kommer säkert på hur sajten fungerar. Annars hjälper säkert någon dig i välvillighet.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2008-06-02 17:43:00
|
Inger Olsson |
Jo Janne B: man ska också ta ev. påhopp med en nypa salt i de flesta fall. Sen får man lära sig ta kritik också annars går man snart under, om man tar det för p e r s o n l i g t.
Själv anser jag givetvis att mina påhopp på ArHo är helt korrekta o sakliga ;- Nåväl, jag har i a f fog för att diskutera hans s k "politiska ideologi". Det är just den jag vill nagelfara gn de artiklar o kommentarer han själv har skrivit. Inget annat.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2008-06-02 17:45:00
|
Inger Olsson |
forts/ Fast jag har slutat tjafsa med ArHo. Han är för mig en energitjuv - ett perfekt ord som jag har lånat från Cim E ur hennes blogg.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2008-06-02 18:39:00
|
ArHo |
Inger min Inger, livet kan vara orättvisst och grymt ibland, som en passus, du nämde att jag inte får egenom artiklar, stämmer bra det och eftersom jag varit i spörsmål med Red, C.S. så vet han var vi har varandra! C.S tycks vara mycket förtjust i politik och politiker, hade jag varit detsamma, så hade jag inte skrivit en rad om politik! forts.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2008-06-02 18:41:00
|
Erika A |
Janne B/ Tack för det. Jag är beredd på både ris och ros. Tar det med ro. Vi är alla bara tyckande människor i det stora hela. Och det är det som är spännande. Jag gillar att resa och jag behöver inte göra det fysiskt för att känna att jag förflyttar mig.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2008-06-02 18:48:00
|
ArHo |
6/ Jag är djupt besviken på att inte min senaste artikel har kommit in än, men den kommer var så säker!Av den artikeln finns en förklaring på vad jag vill egentligen, eftersom jag är egentligens man i dina ögon, alltså något jag inte själv är eller kan st å för! M.a.o. jag är någon helt annan än du tror, vilket denna ej publicerade artikel avslöjar! Om jag omedvetet vilselett dig, ber jag så mycket om ursäkt för!
|
|
Inlägg #9: Postat: 2008-06-02 18:58:00
|
Inger Olsson |
Är det någon som är tillräckligt intelligent att förstå exakt vad ArHo menar o kan förklara det skrivna i svar 6 samt 8???
|
|
Inlägg #10: Postat: 2008-06-02 18:59:00
|
GunnarL |
9/ INGEN - jag upprepar INGEN - är tillräckligt intelligent för att förstå vad ArHo menar!
|
|
Inlägg #11: Postat: 2008-06-02 19:07:00
|
ArHo |
9-10 att inte ni förstår kom inte som någon överaskning, men det handlar inte om poesi om ni trodde det, eftersom mitt budskap till förståelse hamnat under fel rubrik Rubriken skulle hetat " Den kloke och de onda"
|
|