Eurovision -08:Hur kan mitt Irland välja sån skit?

Den här tråden diskuterar artikeln Eurovision -08:Hur kan mitt Irland välja sån skit?.
Inlägg #1: Postat: 2008-05-19 10:29:00
Jocke S
Skandal att inte Billy Butts uppväxtland kan skriva en eurovisionschlager! Du får väl hoppas på Kenya genom Afrovisionen, eller Pakistan kanske, i Asiavisionen? :-
Inlägg #2: Postat: 2008-05-19 12:37:00
Janne B
Jag är oskyldig till Psalmtoppen och Billy Butt är oskyldig till Irlands bidrag i denna tävling. Må vi få sinnesro!
Inlägg #3: Postat: 2008-05-19 18:54:00
Lars Nilsson
Kalla mig gärna för elitist men hela jippot är för hjärndöda utan stil och smak. Inte undra på att kvällstidningarna skriver allvarliga spaltkilometer om alla oväsentligheter runt det hela. De enda roliga med programmet, är när BBC:s kommentator, Terry Wogan, i sin oefterhärmlerliga stil, varje år, övertygande just bevisar att programmet är till för hjärndöda. Ni som har BBC, lyssna på honom, och Ni förstår sedan vilken galenskap det handlar om.
Inlägg #4: Postat: 2008-05-20 14:01:00
west-d
Jag kollade nu på Irlands bidrag, man får hoppas BB har fel å att de åker ut fort som attan...
Inlägg #5: Postat: 2008-05-21 09:45:00
Per W
Irland har gjort en korrekt bedömning av tävlingen, som inte är värd att ta på allvar. Jag hoppas Eire vinner. Snart är det bara Sverige som tar det hela på allvar och tror att man kan skicka en STJÄRNA världsberömd i Sverige och vinna. Perelli åker ut i semifinalen med en medioker 80-talslåt.
Laddar...