Inlägg #61: Postat: 2008-05-20 15:35:00
|
Rogntudju |
Hur i helvete kan DU, min gode Butt, avgöra och bedöma en kyrkobesökares grad av gudstro enbart genom att sitta och bedöma hurvuvida han rör på läpparna eller ej under "Fader vår"? Hur i hela Belsebubs domäner kan du ge dig själv rätt att leka bannbulla och avfärda vars och ens rätt till PERSONLIGT förhållande till sin gud? Ditt sätt att bedöma och döma är inget annat än pompöst översitteri. Du borde veta hut och din plats. Hut med förnuft och plats inte högre upp än min eller någon annans!
|
|
Inlägg #62: Postat: 2008-05-20 15:49:00
|
Rogntudju |
1: Förklara för mig vari det kristet gudfruktiga ligger i att ifrågasätta kyrkobesökares gudstro. Har din gud givit DIG, O Butt, mandat att döma andra och bestämma var "gränsen" gör för vad som ska vara godtagbart när till och med en PRÄLLE visar förståelse?
|
|
Inlägg #63: Postat: 2008-05-24 12:13:00
|
Billy Butt |
Mahria - Svar 40: Kanske du bör leva enligt den regeln själv... ska vi ta en titt på alla dina tidigare dumma inlägg?
|
|
Inlägg #64: Postat: 2008-05-24 22:16:00
|
Mahria |
Ha ha, billy, som vanligt, kan du inte ge ett rakt svar på en enkel fråga, som vanligt, slänger du ur dig kommentarer, som endast du finner roliga. Vad beror denna brist på självförtroende på, undrar jag då? För det är inte jag som kallar folk för "idioter" eller ber dem "passa sig" eller t.o.m drar till med att"gränsen är nära". Du exemplifierar begreppet patetism i allra högsta grad. Kanske du borde söka Komvux?
|
|