|
Inlägg #1: Postat: 2008-05-16 13:07:00
|
|
Inger-Sofia |
Hej Pia.Det var trevligt att kika in.På dina andra tillhållsplatser.Där fick dina färger mer lyster.Även om det lyser om dig här oxså.Mångfalds rikedom.Variationer berikar.Rör om I våra stangerade tankemönster."Acceptans och humor" Håller jag helt med dig om.Är mer glädjefyllt och inspirerande.Ett rak ordhöger.Utdelad.Utan slag under bältet. I engagemangets hetta.Är väl okej.Många ber då om ursäkt .Många tar emot ursäkten och går vidare.Det känns bra Även om jag inte är inblandad.K
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2008-05-16 15:47:00
|
|
myrboa |
" DE KLOKA ÄR INTE NÖDVÄNDIGTVIS VÄLUTBILDADE. DE VÄLUTBILDADE ÄR INTE NÖDVÄNDIGTVIS KLOKA." Tao Du vet Pia..om inte du tror på dig själv..på att också du har något att säga och tillföra..vem ska då...? Pia..tänk på att det är inte bara de som kommenterar som läser dina ord.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2008-05-16 22:27:00
|
|
west-d |
Pia bry dig inte så mycket om folk klagar här, som tex myrboa skriver , få av oss vet vem det är som sitter å skriver , det är skönt att "slapp" skriva här, alltså inte alltid formulera sig korekt och med stavfel, tror många gillar det å framför det med klagomål..det e roligt.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2008-05-17 02:39:00
|
|
west-d |
Pia så som jag tolkat dina texter,några stycken får den känslan av att du inte e nöjd med dig själv, jag har ingen aning om vem du är å varför du är sådan..txe perellis utsende, du kanska inte ska lägga så myvcket tankar på det.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2008-05-17 09:26:00
|
|
Pia K |
Jag är en kvinna som bor i Stockholm och arbetar på en skola, där jag har ett sk. IT-cafe´med högstadiet. Jag har också andra uppgifter i skolan som tex.just nu en pjäs i klass 7, som snart ska framföras i skolan.
Jag tycker att man ska titta på vad som finns att erbjuda, i tidningar tex. Mina elever läser alla dessa tidningar om filmstjärnor och artister. Det är det enda som finns i tidningsväg.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2008-05-21 14:37:00
|
|
Ramona Fransson |
Intressanta artiklar minsann! Vem ska bestämma det? Inte jag iallafall! Jag är läsare, tyckare och skribent, inte domare! Det är det som är det fina med kråksången, den låter olika i öronen på alla. Minns en sak Pia, DU ÄR BRA! Skriv det du vill, inte vad andra tycker, det sistnämnda gör en del så himla bra själva!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2008-08-12 13:30:00
|
|
RebellRobban |
Ja,att vissa empatilösa kvinnor tycker det är humor varje gång dom sårar någon är väl ingen nyhet.Däremot är det kul att den sårade aldrig lät sej knäckas å det va väl kul... :-
|
| |