Skandal att många svenskar inte kan Fader Vår

Inlägg #1: Postat: 2008-05-14 18:27:00
Jocke S
"Nationalreligion"? Är det f.ö. inte en sådan som både Israel och arabländerna håller sig med, med känt resultat? I alla fall så borde väl isf Nordens "nationalreligion" vara Asatron?
Inlägg #2: Postat: 2008-05-14 18:34:00
Jocke S
Sen måste jag säga, efter att ha läst en massa nonsens de senaste dagarna, med avsändare alltifrån Småland till Östermalm. Där "idioten" blir till visdom, och Hitler försvaras på andra håll, samt diverse annan rappakalja, inkl egen förgudning. Så undrar jag: Håller sourze på att förvandlas till rena dårhuset?!
Inlägg #3: Postat: 2008-05-14 18:35:00
ArHo
Min åsikt om Billy Butt år mer relevant att orda om. Hur kan man skriva sånt larv, när det finns viktigare saker att ta upp, som finns en verklig mening med, bättre upp med innehållet i nästa artikel du skriver Billy
Inlägg #4: Postat: 2008-05-14 22:01:00
GunnarL
2/ Lite bättre har det ju varit i dag när nynazisten Erik Blücher Nilsen inte deltagit här på Sourze. Men så kommer det ju en annan stolle från Bromma som hållt sig behagligt tyst några dagar med några dumma inlägg och så är ju så att säga balansen återställd.
Inlägg #5: Postat: 2008-05-15 08:50:00
Jocke S
Så du menar att jag är på nazistnivå GunnarL?

Det brukar heta att "en man står för sitt ord". Och att då den som inte håller sitt löfte att sluta på sourze, i stället vänder kappan efter vinden är väl kanske logiskt. På kappvändarnivå alltså.
Inlägg #6: Postat: 2008-05-15 09:25:00
ArHo
Det var en någon som sa "Religion är opium för folket" för att döva folks samvete! Oavsett om man är troende eller ej, skall man ha klart för sig att religion är absolut ingen vetenskap mer än vem som sa vad! Bibeln som som är skriven som en reklam och propagandabok för enskilda makthavare på dåtid, Exempelvis Matteus evangelium är stulet matrial och skrivet i maktsyfte för honom själv!
Laddar...