Inlägg #1: Postat: 2008-05-14 11:45:00
|
Alexander Brock |
Jag håller med. Isaksson är stabil och är, när han får spela, det självklara valet. Ändå anser jag, eftersom han saknar ordentlig matchträning och kontinuitet, att han kan vara en risk. jag säger inte att han är det utan att han kan vara en risk. Dck är jag inte orolig för målvaktsproblemet. Ett större problem är Lagebäcks blinda tilltro till Linderoth.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2008-05-14 13:55:00
|
GunnarL |
En Linderoth i god form är den ilskne och energiske terrier som behövs som defensiv innermittfältare, så är han fullt frisk är han enligt mig given. Dessutom har Anders Svensson såna offensiva kvaliteter att det nästan är synd att låsa honom i en ensidigt defensiv roll.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2008-05-14 13:57:00
|
GunnarL |
f/ De som bekymrar mig är ytterbackarna med relativt begränsad erfarenhet av landslagsspel Stoor och Dorsin. Jag skrev för ett par månader sedan att jag trodde Lucic skulle bli uttagen och det blev han ju också, fast han tackade nej. Synd, för han har verkligen imponerat i allsvenskan. Rutin är ovärderlig i ett stort mästerskap.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2008-05-14 16:26:00
|
Alexander Brock |
Glöm inte bort Mikael Nilsson. Trots att han fått mycket skit genom åren är han en otroligt duktigt och nyttig spelare som kan spela på flera olika positioner. Han är given som en av ytterbackarna. Den andre blirnog Dorsin som med lite mer rutin vinner över Stoor. Men du har rätt. De båda herrarna saknar rutin från stora mästerskap.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2008-05-14 21:55:00
|
GunnarL |
4/ Vi håller tummarna för en bra insats! Fast det kan ju givetvis gå hur som helst. Motståndarna är ju inte precis några där det räcker med att ställa ut skorna - alldeles oavsett vems skor det är.
|
|