|
Inlägg #1: Postat: 2008-05-13 00:40:00
|
|
AlfVerner |
...du får ingen kommentar eftersom du är på fel spår. Det är showbuizz och glamour - och Perelli är i sammanhanget den vamp som efterfrågas. Visst skulle vi kunna köra alla i gråa uniformer, män som kvinnor och låta våra kroppar svälla ohämmat under konturlösheten, men eventuellt är det inte lika kul...
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2008-05-13 07:03:00
|
|
Pia K |
Så du menar att showbuizz ska få kräva offer i form av svält, operationer och miljonbelopp, för något som inte är naturligt?
Ja, det är ju också ett sätt att se på saken. Där handlar det verkligen om"tyck om mig" men inte för den jag är, tycker jag.
Sen gillar jag glitter och glamour.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2008-05-21 09:33:00
|
|
west-d |
Svårt att tro att någon tycker det är ok att de svälter sig, men om folk slutar att ge de såå mycket uppmärksamhet på flera sätt blir det nog förändringar, men folk älskar tydligen att på peka,klaga mm å förstår inte att de själva är med å bidrar att de fortsätter svälta osv
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2008-05-21 09:41:00
|
|
west-d |
Jag tycker inte det är konstigt med alla operationer det betyder inte att jag tycker allt e okej för det, man får hoppas de blir nöjda å undviker drottning sylvias dr, hon har ju oxå fixat endel med sitt ansikte men det e väl okej för folket..eller..
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2008-05-22 00:30:00
|
|
Pia K |
Drottning Sylvia fixar sig varje år har jag hört, i Brasilien. Jag tror hon skulle varit sötare ofixad, men jag kan ju ha fel.
En del kallar fixade munnar "anknäbbar".
Synd att det ska synas så förbaskat när man gjort ett ingrepp.
|
| |