Politikkrönika 8 oktober

Inlägg #1: Postat: 2001-10-08 15:22:00
Ana
Om du läser lite noggrannare så säger jag faktiskt att det är ett skämt att FÖRST bomba, sen ge folk mat. Att bara ge folk mat hade jag definitivt inte betraktat som ett skämt. Det hade varit jättebra för alla de fattiga och av talibanerna förtryckta afghaner, framför allt för kvinnorna som ju har det sämre i Afghanistan än någon annanstans. Nöjd? Om ryssarna: Jag kan inte nämna allt på en gång. Jag tar en sak i taget i stället.
Inlägg #2: Postat: 2001-10-08 16:38:00
Stefan Holmqvist
Lek med ord. Att du skriver skämt och tar in matleveranser i benämningen är inte långt i från. Ryssarnas övergrepp och talibanernas anakronism är orsaken till svälten. Det är samma sak. Bomberna vänder sig mot militär. Mat mot civila. Vad är det komiska, Ana?
Inlägg #3: Postat: 2001-10-09 13:05:00
claes c
Ana har så rätt...Stefan Hot får tänka efter. Ingen fotboll på lördag. Uppfattat? CC oo7
Inlägg #4: Postat: 2001-10-09 13:06:00
claes c
sorry tre ggr--dålig dator...CC
Inlägg #5: Postat: 2001-10-09 13:37:00
Stefan Holmqvist
Classe, softa lite. Ta det baaara lught så diskuterar jag och Ana här och du skall se att höjer dina kommentarers kvalitet samt minskar deras kvantitet. Så det är knappens fel. Inte han som trycker på den? Överför alibit på ett mordfal med pistol my dear 007.
Laddar...