Inlägg #21: Postat: 2008-05-01 18:08:00
|
Unto S |
>7-8. Hej Janne B! Sångfågeln och Livets Ord-medlemmen Carola är här nere i Höllviken och hejar på sin 10-åriga son Amadeus som spelar för Brommapojkarna i Nordens största fotbollscup för tioåriga pojkar i dagarna tre. 100 lag deltar. Alla mina tre söner har spelat i cupen, mellansonen blev bäst, förlorade mot Malmö FF i finalen. ”En äkta fotbollsmorsa sviker aldrig” skriver Sydsvenskan i nätupplagan om Carolas inträde.
|
|
Inlägg #22: Postat: 2008-05-01 20:48:00
|
Janne B |
Jasså du Unto/ har du fått henne att gå med i Livets ord. Mig veterligt gick hon ut LO för över tio år sedan och har sedan var fri som en fågel. Hon sjunger och trallar lite överallt - men medlem är hon inte någonstans....sägs det! / Jag har följt tioåriga döttrar runt på fotboll i Västerbotten....
|
|
Inlägg #23: Postat: 2008-05-04 16:10:00
|
Janne B |
Psalmtoppens tredje sändning har gått av stapeln. Samma röra som vanligt. Vissa psalmer presenteras på mindre än en minut och andra får flera minuter.Någa psalmer har sina välkända melodier och andra går inte att känna igen. Så varvar man urgamla inspelningar med nyinspelningar med en studiekör.. Dirigenten för den kören tycks vara den enda vettiga personen i studion....Bolibompan har hamnat i fel program...
|
|