Inlägg #81: Postat: 2008-04-29 20:45:00
|
Janne B |
79 GunnarL/ Jag har stor respekt för dig som ibland ger meningsmotståndare fina erkännanden.
|
|
Inlägg #82: Postat: 2008-04-29 21:10:00
|
ArHo |
GunnarL du tycks ha stora problem med ditt intellekt som rör till det för dig, så att du blir osaklig och därmed blir dina inlägg flummiga. istället för att ärlig och rakryggad, för du menar inte hälften av det du påstår! Och skulle du ändå fortsätta med din stil att ärekränka folk som CMO gör, så är det för sorgligt helt enkelt! Som vi andra måste beklaga.
|
|
Inlägg #83: Postat: 2008-04-29 21:21:00
|
ArHo |
f/ i min ilska över sådana som dig råkade jag tappa bort ett ord i föregående mening.:istället för att vara ärlig och rakryggad//
Jag slår vad med dig och din dödspolare CMO at ni inte skulle våga yttre er på det sätt ni gör, om vi träffades på öppen gata, för det modet har ni inte, att se någon i ögonen när ni hart när vill dumpa någon! Inte vill jag redogöra offentligt med vem ni egentligen hackar på men som en minnes beta vore det nyttigt för er! den saken är klar!
|
|
Inlägg #84: Postat: 2008-04-29 21:35:00
|
Ragnhild Blücher |
Det verkar som att GunarL egentligen säger: CMO utvandrade till USA för ca 5 ? år sedan. Han har en genuin svensk bakgrund med förfäder från Östergötland och Småland - Han är dessutom intelligent och spirituell och avskyr svenskar och dylikt pack! Hmmm...;-
|
|
Inlägg #85: Postat: 2008-04-29 21:42:00
|
ArHo |
Bra talat Ragnhild vad vore livet utan dig på Sourze du har en skön humor! m,a.o du kan svara för dig med glimten i ögat! Och i mina ögon sett är du sannerligen en helgjuten kvinna med stort K som alla borde respektera som jag exempelvis gör!
|
|
Inlägg #86: Postat: 2008-04-29 21:45:00
|
ArHo |
Bra talat Ragnhild vad vore livet utan dig på Sourze du har en skön humor! m,a.o du kan svara för dig med glimten i ögat! Och i mina ögon sett är du sannerligen en helgjuten kvinna med stort K som alla borde respektera som jag exempelvis gör och berömma.
|
|
Inlägg #87: Postat: 2008-04-29 21:46:00
|
CMO |
Gunnar, tack för de smickrande och uppriktiga orden. Vi får väl se vad som händer. Under tiden kan vi eventuellt roa oss med att läsa ArHos inlägg som ren underhållning. Hans misshandel av det svenska språket är ju ofta rätt dråplig om man bara lyckas bortse från hans åsikter.
|
|
Inlägg #88: Postat: 2008-04-30 01:20:00
|
ArHo |
CMO. Om att vi skall resonera om artiklarna på Sourze så borde vi enbart berömma eller kritisera de skrivna artiklarna utan att skriva förolämpade saker över personer som skrivit dem! Och din kritik över min dialekttala språkform är allmängiltig för de flesta svenskar,bortsett för dig och Gunnar som givetvis är akademiker förstås? I sak är sådan kritik helt ok för mig, för den förolämpar mig ej! Hoppas att du förstod vad jag nu skrivit till dig? mvh Arho
|
|
Inlägg #89: Postat: 2008-04-30 08:26:00
|
Bongo Bongo |
Tycker faktiskt att Sourze styrka ligger i kommentarfunktionen. Personligen finner jag ett stort nöje i att det ibland "sticker iväg" och blir till något helt annat än enbart kommentarer till en artikel. Var inte rädd för det oredigerade . Det är ju bara internet.
|
|
Inlägg #90: Postat: 2008-04-30 10:58:00
|
Unto S |
>69 CMO. Sant som det är sagt. Vi får nog dras med Brunhilda och byfånen även i fortsättningen.
|
|
Inlägg #91: Postat: 2008-04-30 11:29:00
|
ArHo |
Ragnhild, vi får stå ut med de tre rättshaveristerna som inte har lärt sig vanligt folkvett! Läsare betyg över dem är inte nådiga okvädningsorden haglar över dem och dessa ord vill jag varken skriva eller ta i min mun. Möjligtvis om det där att de tillhör AFA dräggen som en del är helt övertygade om.
|
|
Inlägg #92: Postat: 2008-04-30 14:26:00
|
CMO |
ArHo, Du tar det alldeles för personligt. Du är bara en fluga i min soppa. Även om jag svär lite över flugan så kan den ju inte rå för att den är en fluga. Det egentliga problemet är att det är för lite soppa.
|
|
Inlägg #93: Postat: 2008-04-30 14:29:00
|
ArHo |
CMO, Som man känner sig själv känner man andra, Annars mår du bra?
|
|
Inlägg #94: Postat: 2008-04-30 18:14:00
|
GunnarL |
87/ CMO, för all del - det var så lite så, men faktiskt ganska uppriktigt - tro det eller ej. Beträffande ArHo:s svenskakunskaper har jag funderat en del på detta! Alliansen har ju dragit ner på komvux så där finns ingen lösning. Däremot finns ju i de flesta kommuner kurser i "svenska för invandrare". Kanske kunde ArHo gå med i någon sådan och på det sättet även få träffa intelligenta och trevliga människor, vilket skulle kunna innebära att man slog två flugor i en smäll.
|
|
Inlägg #95: Postat: 2008-04-30 19:24:00
|
Ragnhild Blücher |
Det tog inte lång stund att identifiera tonåringen här på sourze. En person som visat sig mer omogen än andra, och som infantilt och med den enfaldiges tvärsäkra tonläge vräker ur sig fekalier i samtliga munväderstreck: - CMO !
Men kalla mig Brunhilda du, din lille pratsnopp ! :-
|
|
Inlägg #96: Postat: 2008-05-01 00:17:00
|
ArHo |
Gunnar-kloak du stinker när sprider din dynga och franstår som en ovanligt stort äckel bland maskarna där du slagit rot. Ingen normal människa kan visa en sådan efterblivenhet av normalt folkvett. Du är urtypen för att leda AFAiterna som kastar sten på polismakten.
|
|
Inlägg #97: Postat: 2008-05-01 00:41:00
|
Janne B |
Vad ska man skriva den 1 maj om man redan i april tagit i allt vad man orkar? / För en stund sedan hörde jag ngt märkligt i P2. En kvinnogrupp sjöng "Härlig är jorden" medan en mansgrupp då och då kom in med "Arbetets söner". Det var en upplevelse framförd av Göteborgs Kammarkör!
|
|