Inlägg #1: Postat: 2008-04-24 01:36:00
|
CMO |
Snälla Sunny artikeln är inte "bra" utan samma konspirationstrams som "Dilettante" alltid kör med.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2008-04-24 11:14:00
|
Sunny |
CMO: Du har möjligen inte en liten släng av paranoia?
Som anar konspirationer överallt?
Nå problemet är väl det som jag alltid brukar säga: att du har paranoia innebär inte att du inte kan vara jagad.
Men här ser jag inga konspirationer.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2008-04-24 14:36:00
|
CMO |
2/ ??? Du verkar inte alls fatta vad jag menar. Men vi har redan slösat för mycket tid på Dilettantes dynga.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2008-04-24 14:41:00
|
Janne B |
CMO / Jag har bara ögnat på denna artikel nu men jag tycker mig känna igen det mesta, som sådant som sagts och påståtts sedan 1950. Jag kan inte bedömma vad som är sant eller delvis sant. Konspiration - mot vem?
|
|
Inlägg #5: Postat: 2008-04-24 15:01:00
|
CMO |
4/ Det du beskriver är ju precis hur konspirationsdårar som Dilettante "arbetar". Blandar lite fakta med lite spekulationer och lite myter. man tar det som "passar" och kasserar det som inte passar och lägger sitt eget lilla pussel som bevisar att världen styrs av diverse hemliga sällskap.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2008-04-24 18:57:00
|
Janne B |
5 CMO/ Visst har du rätt i detta - också. Jag har många ggr erfarit hur víssa människor fungerar. Får de höra 2-3 "sanna" påståenden så utgår de från att de 2-3 följande påståendena är sanna de också. Sådana är jobbiga att resonera med!
|
|
Inlägg #7: Postat: 2008-04-24 19:34:00
|
Jocke S |
Jag tycker artiklar av det här slaget är ganska intressanta. Vissa saker är väl rena fakta, sedan kan man ju förstora, eller förminska, dessas betydelse efter sina egna värderingar eller läggning. Så dom inte rasar ihop eller nåt... Men vad är det som styr världen då? Någon yttre eller inre makt? Eller det är kanske ingenting alls, man undrar ju ibland!
|
|
Inlägg #8: Postat: 2008-04-24 19:34:00
|
Jocke S |
Jag tycker artiklar av det här slaget är ganska intressanta. Vissa saker är väl rena fakta, sedan kan man ju förstora, eller förminska, dessas betydelse efter sina egna värderingar eller läggning. Så dom inte rasar ihop eller nåt... Men vad är det som styr världen då? Någon yttre eller inre makt? Eller det är kanske ingenting alls, man undrar ju ibland!
|
|
Inlägg #9: Postat: 2008-05-02 22:48:00
|
HonkyTonkMan |
Många kommentarer för något som inte är några nyheter egentligen.
|
|