Bingo Rimér - Sveriges Hugh Hefner?

Inlägg #1: Postat: 2008-03-04 18:53:00
angus
Absolut av värsta sorten, usch och tänk att han kommer från en sån fantastisk vacker ort som Hällaryd, nåja inget gott utan ont.
Inlägg #2: Postat: 2008-03-05 01:41:00
Daniel Wijk
Jag som trodde han sålde bilder jag. Menar du verkligen att han säljer människor? Är det som slavar eller köttet i sig? Ja, jag är sarkastisk...
Inlägg #3: Postat: 2008-03-05 12:28:00
Ragnhild Blücher
Givetvis kan inte Bingo Rimér betala tjejerna med lika många miljoner, som Hugh Hefner gör. Men han kan ge Rebecca Simonsson en halv mille för en serie bilder, och det är väl ändå rätt hyfsat ?
Inlägg #4: Postat: 2008-03-05 12:57:00
Billy Butt
Gud va ni har fördomar - troligen efter påverkan av kvällspressens skriverier om Bingo. Ni har fel om honom. Jag känner Bingo. Det är en mycket synpatisk och just kille som behandlar tjejer mycket väl. Tjejerna vore ingenting utan honom.Angus - ärligt talat - du skulle gilla Bingo om du träffade honom! Tro mig!
Inlägg #5: Postat: 2008-03-05 16:53:00
Pia K
Tjejerna betyder ingenting utan Bingo Rimer? Nej, just det! Dom är en handelsvara, fast dom ljuger och påstår att de bara partar. Det är ju prostitution. Gillar dom här tjejerna sig själva då?
Inlägg #6: Postat: 2008-03-05 16:54:00
Pia K
....sa Billy Butt,skulle jag tillägga!
Inlägg #7: Postat: 2008-03-06 00:35:00
west-d
1000 kr...då kan de ju inte ens köpa en GUCCI väska....
Inlägg #8: Postat: 2008-03-06 10:01:00
Franklin
Ärligt talat håller jag med dig om att det är en absurd värld, men skyll inte på Bingo. Han erbjuder ju enbart dessa tjejer möjligheterna de strävar efter. Hade inte tjejer velat ställa upp på den här skiten så hade han inte haft något jobb. Så i ärlighetens namn är det ju tjejerna själva som skapar det här. De är inga offer i mina ögon.
Inlägg #9: Postat: 2008-03-06 10:52:00
Mysan
Marieplosjö är inte det marie picasso? Jepp man glömmer dessa brudar snabbare än halsvju.men ändå är det fullt med porrbrudar som ställer upp och viker ut sig på nätet.Men är inte detta också var mans våta dröm? Ibland hoppas jag att de skulle anställa flera medelålders brunetter typ oprah på tv.
Inlägg #10: Postat: 2008-03-07 01:20:00
Tjejenistövlarna
Jo men en hallick erbjuder också stålar och möjligheter.. haha.
Alltså bara för att man erbjuder någon pengar eller möjligheter så betyder inte detta att det är rätt.
Bingo tjänar pengar på tjejers osäkerhet och vilja att få bekräftelse genom sitt utseende.
Det kommer aldrig lyckas... att tycka om sig själv kommer inifrån.. inte från någon kåt gubbe som köper en tidning och en wannebe Bingo Rimér som ger bort en tusenlapp. Det är fel sätt att komma till rätta med sina problem.
Laddar...