Sex, porr och maktbegär!

Inlägg #1: Postat: 2008-02-29 00:07:00
Daniel Wijk
För varje form utav sexuell läggning/tanke så finns det "porr". Att du verkar tro att all porr är någon slags dominansporr där kvinnor är dominerade av män visar hur lite du kan om ämnet. Ungefär som att skriva att alla invandrare går på socialbidrag eller är kriminella...
Inlägg #2: Postat: 2008-02-29 00:10:00
Daniel Wijk
Och, väl värt att notera, nu anser jag inte att den typen av porr som du inte gillar är fel heller. Alla människor har olika sexualdrift och vad två vuxna människor gör ihop har du eller någon annan inklusive mig själv överhuvudtaget inte med att göra alls. Alla gillar olika saker. Förtryck av de som är annorlunda eller gillar annorlunda saker annorlunda för ditt sinne alltså är inte trevligt.
Inlägg #3: Postat: 2008-02-29 00:11:00
Daniel Wijk
Så: Skärp till dig och sluta se svart-vitt på världen så kanske du till slut kommer att bli en jämställd människa du också. Tills dess är du nog fast i feministträsket tillsammans med de andra sexisterna.
Inlägg #4: Postat: 2008-02-29 00:11:00
Leif-Arne
För att inte nämna antikporr "Å vet ni vad jag trrorr, bakstycket har aldrrig varrit öppnat!!!", matporr, bilporr etc etc.
Inlägg #5: Postat: 2008-02-29 11:56:00
Fritänkaren
Jag har inte mycket insikt i porrvärlden, men det verkar du ha och det verkar som om du därför tar artikeln väldigt personligt. Berätta varför du tycker om porr istället för att tala om att det jag skriver är förenklat.
Inlägg #6: Postat: 2008-03-01 15:56:00
Ragnhild Blücher
Vi vanliga svenskar med en naturlig uppfostran inför nakenhet, har ytterst sällan något emot sund erotik och normal porr. Man undrar ibland var journalisterna som gnäller över sex är födda, eller uppfostrade någonstans ?
Laddar...