Inlägg #1: Postat: 2008-02-28 21:16:00
|
Fritänkaren |
Det är lite förenklat..är dock svårt att belysa alla aspekter av ett fenomen i en kort artikel....ta upp de aspekter du anser saknas!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2008-02-28 22:29:00
|
Jocke S |
Är det du som har skrivit den, tyckte du hade en del vidsynta kommentare innan.
I ingressen skriver du i presens: "Porr fascinerar mig". Ändå har du redan tagit avstånd enligt artikeln. Så hur skall du ha det? Sedan det här med "makt" osv, är en gammal feministklyscha. Vad skulle maktbehovet bero på? Kanske maktlöshet? Och kvinnorna som ställer upp? Är de generellt för att förnedras?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2008-02-28 22:31:00
|
Jocke S |
Och åskådaren, är det också makt, som du själv? Och i presens eller imperfekt? Den sexuella aspekten trollar du helt bort, även hos dig själv. Bara "nyfiken"? Saker och ting är inte så enkla som vissa vill få det till!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2008-02-28 22:41:00
|
Fritänkaren |
Det berodde mest på att jag såg en SJUKT vidrig porrfilm och mådde dåligt när jag skrev artikeln....hehe.
Sen gillar jag att ta extrema positioner. Det tillför mer till debatten. Kanske var rätt in i PK-fällan det här...
|
|
Inlägg #5: Postat: 2008-02-29 00:12:00
|
Daniel Wijk |
Så en filmalla filmer? Skriver du lika värdelöst varje gång? Varför skämma ut sig med att skriva sitt namn under en så dålig artikel? Är det något slags machosistiskt drag?
|
|