|
Inlägg #1: Postat: 2008-02-25 13:52:00
|
|
Inger Olsson |
Exakt mitt i prick! Så skönt, allt det jag borde göra - ger jag fan i att göra ;-
Förresten, har läst din bok "En liten bok om frihet". Vissa avsnitt njöt jag bara av. Så befriande naket o insiktsfullt. Några kapitel skulle jag önskat du utvecklade. Men det skiter vi i nu! ;-
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2008-02-25 14:41:00
|
|
Janne B |
Det känns som om du lovat RED ett manus i månaden. Detta var ju ett skönt avslappnat sätt att hålla löftet. Du ger ju uppslag till en rad artiklar. RED får det kanske slitsamt en tid!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2008-02-25 16:08:00
|
|
Jocke S |
"Landstingets standardiserade unisexunderkläder" tycker jag verkar lite intressant. Kan du inte skriva lite mer om det? För bemärk väl, "livets stora under" finner man inte alltid där de syns som bäst!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2008-02-25 17:57:00
|
|
Inger-Sofia |
Stefan.Någon tysnad Får du INTE från mig.UTAN ETT SJUTSANS HÖGT VRÅL.SÅ DET HÖRS ÄNDA NER. DIT.Där DU BOR.
GRATTIS -LYCKA TILL.KRAM
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2008-02-25 18:10:00
|
|
angus |
Mina morföräldrar som var konstnärer valde Skåne som den vackraste plats att bo på, trots att de målat på många håll i världen, här ville de måla och leva till slutet.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2008-02-25 18:33:00
|
|
GunnarL |
Det är ganska kul egentligen! Jag har läst Dina artiklar här på Sourze i flera år. Och den bästa kom när Du inte hade något att skriva om! Det enda jag undrar lite över: "Finns det fortfarande järnvägsstation i Höör?" Apropå det där med Skånes djurpark.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2008-02-26 10:37:00
|
|
Mysan |
Själv vill jag bara sova.Få vakna upp med ett fett bankkonto och shoppa ihjälmig.Samt träffa drömprinsen.Nej media har man ju på nätet hela dagarana.
|
| |