|
Inlägg #1: Postat: 2008-02-22 09:00:00
|
|
Ramona Fransson |
Talesättet :Att snålheten bedrar visheten borde inte vara obekant för de styrande på någon kanal, egentligen, men märkligt nog verkar det så!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2008-02-22 16:57:00
|
|
johnnyreb77 |
Tja,vi får väl kanske maila nåra
Svenskar som utvandrat till USA
och höra om nån av dom har stålar
nog att starta en Tv-kanal, det vore
välkommet, med kombinationen satelit och internet är allt möjligt
;-
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2008-02-22 17:37:00
|
|
johnnyreb77 |
Ett tips vill jag ge dig Ramona när jag ändå är i farten, Googla på
Lilla Saltsjöbadsavtalet.
;-
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2008-02-22 17:37:00
|
|
johnnyreb77 |
Ett tips vill jag ge dig Ramona när jag ändå är i farten, Googla på
Lilla Saltsjöbadsavtalet.
;-
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2008-02-23 00:35:00
|
|
Uno Hansson |
3/ Efter att ha läst lite om "Lilla Saltsjöbadsavtalet", så verkar det vara helt uppenbart att det har haft motsatt effekt mot vad som avsågs! Ynkedom att dessa fega journalister ens vågar tala om åsikts- och yttrandefrihet!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2008-02-23 01:08:00
|
|
Uno Hansson |
citat: "... mannen blev i tidningen omnämnd som just Hemvärnsmannen -trots att han lämnat organisationen över tio år tidigare! När det gäller att “piffa till” den lättspydda soppan i våra fnaskande blaskors nyhetsförmedling har man tammefan inga hämningar ALLS i fråga om att hänga ut folk. Länk: rebels.org
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2008-02-23 22:22:00
|
|
CMO |
"Lilla Saltsjöbadsavtalet" verkar vara besläktat med "Sions vises protokoll" dvs en fantasiprodukt som ska vara något slags bevis för en sammansvärjning. Nationalistdårar verkar ha ett stort behov av att drömma upp diverse konspirationsteorier. Säkert har journalister "mörkat" om invandrares brottslighet men det har knappast varit pga av något formellt avtal.
|
| |