Inlägg #1: Postat: 2008-02-21 19:53:00
|
GunnarL |
Jag måste ha en underlig förmåga att missa alla byfånar. Jag har aldrig hört talas om de här personerna och vet egentligen heller inte vem som avses med exempelvis Britney Spears eller Carolina Gynning. Kanske för att jag aldrig bryr mig om kändisjournalistik? Åtminstone behöver jag inte bli upprörd över totalt ointressanta fenomen, så på det viset är det ju bra.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2008-02-21 20:10:00
|
Janne B |
Nej låt oss i stället tala om Annika Lantz för hon finns i alla radio o TVkanaler jag tittar på. I dag dök hon upp i det mysiga kvällsprogrammet kl 18.15. Hon ser jättetrevlig ut och fnissade mindre än vanligt. Men jag fattar inte vad det är hon pratar om så min åsikt om denna person är.......
|
|
Inlägg #3: Postat: 2008-02-21 21:17:00
|
Ramona Fransson |
Annika Lantz är en story för sig själv! Hur det kommer sig att hon får egna program och är med överallt, tja en gåta för mig! Hon kanske är en jättetrevlig arbetskamrat! Men det gör det inte roligare för mig, som råkar höra henne, överallt hela tiden! Jag stänger av, byter kanal, så fort jag hinner!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2008-02-21 21:18:00
|
Ramona Fransson |
Till Leif Arne: Snart, väldigt snart kommer ett inlägg om vad som roar mig. Jag lovar!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2008-02-21 21:21:00
|
Leif-Arne |
Det ser jag fram emot. Mig roar allt mellan Blues och Bluegrass, samt de klassiska giganterna förståss.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2008-02-21 21:58:00
|
Tjejenistövlarna |
Humor är olika som sagt. Det som är roligt för er kanske inte är roligt för någon annan. Jag tex älskar seinfield och garvar som fan åt Kramer. Men min polare Tomas fattar ingeting av detta.
Man kan inte anse att alla ska ha samma humor som man själv--
|
|
Inlägg #7: Postat: 2008-02-22 17:31:00
|
Ramona Fransson |
Jag håller fullkomligt med Tjenenistövlarna. Men det är just det! Bröderna Schulmans shower, är inte ens något, som jag med bästa vilja i världen, skulle kunna definiera som humor!
|
|