Alex & Calle Schulman - byfånar?

Den här tråden diskuterar artikeln Alex & Calle Schulman - byfånar?.
Inlägg #1: Postat: 2008-02-21 19:07:00
Leif-Arne
Men skriv då om de/ det som roar dig i stället för att skriva om det som retar dig.
Inlägg #2: Postat: 2008-02-21 20:22:00
Sunny
Just de här byfånarna har registrerat en majldress som innehåller tv4.Därifrån har de sänt hundratals hat o mobbningsmajl till kända o okända i den riktiga 4 anställdas namn.
Det har varit en katastrof för några av de drabbade som inte blivit trodda o skvallret sprider sig ju på sekunden via internät.
Om någon skrev till mig ifrån som jag trodde en seriös arbetsplats o påstår att min son knarkar eller att min dotter bedragit sin man så ser jag inte det skojiga i skämten.
Inlägg #3: Postat: 2008-02-21 23:37:00
johnnyreb77
Jag är INTE förvånad. Du skriver "Varför TV4 ödslar tid och pengar på den fjanten, övergår mitt förstånd.".TV4 var en någorlunda hyfsad kanal innan Bonniers tog över den även om förfallet började innan dess med allt mer störande reklam mitt i programmen,men nu
börjar det bara bli FÖR mycket skräp i den kanalen,såpass mycket
att folk börjar föredra sosse-TV, d.v.s SVT1 & SVT2
Inlägg #4: Postat: 2008-02-22 07:47:00
robbe74
Dessa två bröder är mentalsjuka. Nej det är en förolämpning mot de som är sjuka. Att två helt obegåvade idioter får sånt uttrymme är ofattbart. Ut med packet som de säger i idrottens värld!
Inlägg #5: Postat: 2008-02-22 09:59:00
Ragnhild Blücher
Man undrar ju vilken nytta en skvallerdeltagare har av att hålla sig väl med bröderna ? Kan dom göra så att man blir programledare i TV, eller har dom något annat att erbjuda oss konsumenter ?
Inlägg #6: Postat: 2008-02-22 10:13:00
Inger Olsson
Jag älskar Byfånar. De riktiga sådana. De som har ingen egentlig makt. De som oftast underskattas av alla men som oftast har mer insikt än andra...
M a o de här bröderna bör man tillämpa andra predikatsfyllnader på. Om man nu måste, är så intresserad av dem.
Inlägg #7: Postat: 2008-02-22 10:26:00
Eleni Schmidt
Alex Schulman var inte elakare an andra journalister i sin blogg, och verkligen inte elakare an nagon har pa sourze, bara lite mer rolig och begavad an de flesta andra. Man behover inte gilla den sortens av journalistik, men att forneka hans intelligens ar ointelligent.
Inlägg #8: Postat: 2008-02-24 21:01:00
Rogntudju
Bra rutet! Roande läsning och helt i enlighet med min uppfattning om i vart fall Alex. En mes vars hiss inte går riktigt ända upp.
Inlägg #9: Postat: 2008-02-25 11:19:00
Mysan
Vad hette deras avlidne berömde far? Allan? Vad hände med gubben sherman som dog och gifte sig med maria som flyttade till London?
Laddar...